کد خبر : 1395096 | 24 بهمن 1395 ساعت 12:15 | 200.1K بازدید | 0 دیدگاه

منصوریان با دو تغییر در جنگ با پرسپولیس؛

ترکیب استقلال در دربی 84 مشخص شد

استقلال به نسبت بازی های هفته گذشته و همچنین جدال سنگین با السد دو تغییر ایجاد کرد تا در دربی 84 به مصاف رقیب دیرینه و سنتی اش برود.

ترکیب استقلال در دربی 84 مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، جدال 120 دقیقه ای برابر السد در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا باعث شد تردیدهای زیادی در خصوص  ترکیب احتمالی استقلال در دربی رقم بخورد به خصوص که در این هفته ها بازیکنان با فشار بدنی زیادی روبرو شده بودند اما با این حال منصوریان ترجیح داد همچنان با کمترین تغییر در ترکیب تیم برنده به مصاف رقیب سرخپوش برود.


سیدمهدی رحمتی همچنان به عنوان مرد شماره یک و کاپیتان استقلال درون دروازه ایستاد تا امید اصلی طرفداران در بسته نگه داشتن قفل دروازه اش باشد.


در خط دفاع زوج برزیلی رابسون و پادووانی بعد از درخشش فوق العاده در مصاف با السد در ترکیب اصلی به میدان رفتند تا این شانس نصیب مجید حسینی نشود تا دومین دربی این فصل را تجربه کند.


در غیاب وریا غفوری مصدوم خسرو حیدری بار دیگر در ترکیب قرار گرفت تا دفاع راست استقلال باشد ضمن این که در دفاع چپ میلاد زکی پور جوان مورد علاقه منصوریان این شانس را پیدا کرد تا اولین دربی خود را تجربه کند.


امیدهای استقلال یعنی ابراهیمی و نورافکن به عنوان تخریب چی های آبی در مرکز میدان قرار گرفتند تا جنگ دیدنی با فانتزی بازهای پرسپولیس داشته باشند. دو بازیکنی که منصوریان و مربیان استقلال امیدوار هستند با درخشش آنها این تیم بتواند جنگ اصلی دربی را ببرد.


فرشید اسماعیلی در نقش هافبک راست به میدان خواهد رفت تا در کنار خسرو حیدری زوج جناح راست باشد ضمن این که بهنام برزای هم در بازگشت دوباره به ترکیب اصلی به جای مجتبی حقدوست در جناح چپ به میلاد زکی پور کمک کند و نقش بازیسازی را نیز برعهده بگیرد.


در خط حمله همچون بازی های قبلی زوج هماهنگ و ایده آل کاوه رضایی با علی قربانی به میدان خواهند رفت تا با بهترین ساختار تدافعی لیگ برتر جنگ های دیدنی داشته باشند. دو بازیکنی که در بهترین فرم بدنی و روحی قرار دارند و با انگیزه های بالا می توانند سرنوشت بازی را تغییر دهند.

 

استقلال در بازی امروز با این ترکیب به میدان می رود:


سید مهدی رحمتی، خسرو حیدری، لئوناردو پادوانی، رابسون جانواریو، میلاد زکی پور، امید ابراهیمی، بهنام برزای، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی، علی قربانی و کاوه رضایی.

دیدگاه‌ها