کد خبر : 1395241 | 24 بهمن 1395 ساعت 17:30 | 33.6K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

بارسلونا و مورد شگفت آور پنالتی ها

365 روز است که در لالیگا بر علیه بارسلونا هیچ داوری اعلام پنالتی نکرده است.

بارسلونا و مورد شگفت آور پنالتی ها

به گزارش "ورزش سه"، آخرین بار 14 فوریه سال 2016 بود که در بازی بارسلونا و سلتا، هزناندز به سود سلتا اعلام پنالتی کرد و گیدتی توانست کار را به تساوی 1-1 بکشاند؛ هرچند که شادی سلتایی ها موقتی بود و بارسا توانست آن مسابقه را 6-1 به سود خود خاتمه دهد.

 

 

1180094

 


البته در لیگ قهرمانان، کوپا دل ری و سوپرکاپ اسپانیا علیه بارسا اعلام پنالتی شده است. در لیگ قهرمانان در بازی مقابل سلتیک، در سوپرکاپ اسپانیا مقابل سویا و در کوپا دل ری مقابل اتلتیکو و جالب اینکه هیچکدام هم به گل تبدیل نشده اند.
از این حیث بارسا پشت سر دورتموند قرار می گیرد. برای زردپوشان از 10 فوریه 2016 تا به امروز در بوندسلیگا اعلام پنالتی نکرده اند.

در لالیگا بیش از همه بر علیه والنسیا پنالتی گرفته اند(8 بار) و به لطف مهارت گلر این تیم(دیگو آلوس) در مهار پنالتی، تنها سه تای آنها به گل تبدیل شده اند. بر ضد رئال نیز سه بار در لالیگا و 6 بار در دیگر رقابت ها اعلام پنالتی شده است.

اگر بخواهیم فقط همین فصل را حساب کنیم، بارسا و اسپانیول تنها تیم هایی در لالیگا هستند که بر علیه آنها اعلام پنالتی نشده است. در دیگر لیگ ها بایرن مونیخ، دورتموند و لورکوزن چنین شرایطی دارند. در سری آ، لیگ برتر و لوشامپیونه، هیچ تیمی نیست که بر ضدش پنالتی نگرفته باشند.

 

دیدگاه‌ها