کد خبر : 1395243 | 24 بهمن 1395 ساعت 17:53 | 53.6K بازدید | 0 دیدگاه

آنالیز داوری دیدار استقلال-پرسپولیس؛

مهر تایید مظفری‌زاده به قضاوت فغانی

سعید مظفری زاده کارشناس داوری فوتبال معتقد است که علیرضا فغانی به خوبی دربی 84 را قضاوت کرده است.

مهر تایید مظفری‌زاده به قضاوت فغانی

به گزارش "ورزش سه" سعید مظفری زاده کارشناس داوری فوتبال پس از اتمام دربی 84 بین دو تیم استقلال و پرسپولیس در مورد صحنه های بحث برانگیز این دیدار نظر کارشناسی خود را ارائه داده است.

 


فغانی به موقع از کارت هایش استفاده کرد
در روزی که محسن ترکی از دنیای داوری خداحافظی کرد، یکی دیگر از داوران خوب کشور یعنی علیرضا فغانی در دربی یک قضاوت خوب و کم نقص را به نمایش گذاشت. فغانی در دقیقه 22 خطای امید ابراهیمی را به درستی با کارت زرد جریمه کرد. در دقیقه 26 رابسون که با تکل بلند خود توپ را دفع نموده بود، در ادامه پای بازیکن پرسپولیس را هم درو کرد تا به خاطر بی احتیاطی داور مسابقه او را با کارت زرد جریمه کند.

 


خطایی در محوطه جریمه روی طارمی رخ نداد
دقیقه 39 که یک فرصت حمله خوب را از بازیکنان استقلال گرفت به درستی با کارت زرد داور جریمه شد. دقیقه 47 طارمی در حالی تعادل خود در محوطه جریمه را از دست داد که هیچ خطایی روی او اتفاق نیفتاده بود.

 


کارت زرد به کاپیتان های دو تیم صحیح و به موقع بود
 فغانی که با دوندگی و مدیریت مناسب  نیمه دوم را به خوبی قضاوت کرده بود در دقایق پایانی با جنجال بازیکنان دو تیم روبرو شد. فغانی در دقیقه 90 با دخالت به موقع در درگیری کاپیتان های دو تیم را با کارت زرد جریمه کرد. 

 


سیدجلال روی صحنه گل دوم بازیکن حریف را شارژ کرد
در ادامه سیدجلال در شرایطی موفق به ثبت گل دوم پرسپولیس شد که به نظر می رسید بازیکن تیم حریف را شارژ کرده و در حالی که بازیکنان استقلال مالک توپ بودند دخالت احساسی سید جلال حسینی با واکنش رحمتی مواجه شد که داور مسابقه با مدیریت صحنه به موقع دومین کارت زرد را به دروازه بان استقلال نشان داد و از زمین مسابقه اخراج کرد.

 


اخطار به سیدجلال پس از سوت داور کاملا صحیح بوده است
پس از سوت پایان بازی رفتار ناشایست سیدجلال حسینی ظاهرا با اخطار دوم به این بازیکن همراه شد، که اگر اینچنین باشد تصمیم داور صحیح بوده است.

دیدگاه‌ها