کد خبر : 1395268 | 24 بهمن 1395 ساعت 18:57 | 40.7K بازدید | 0 دیدگاه

پاداش یک نیم فصل صبوری؛

12 گل، صعود به آسیا و فتح دربی

طرفداران استقلال که نیم فصلی نه چندان امیدوارانه را پشت سر گذاشتند اما کوچکترین اعتراضی به سرمربی تیم نداشتند و این روزها مزد صبوری خود را گرفته اند.

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه علیرضا منصوریان در ابتدای فصل هدایت استقلال تهران را به عهده گرفت طرفداران تیم آبی پایتخت استقبال فوق العاده ای از او داشتند اما نتایج تیم تا پایان نیم فصل اول امیدوار کننده نبود. استقلال در پایان نیم فصل با رتبه هفتمی لیگ را به پایان رساند و در انتظار نیم فصلی متفاوت بود. در این مدت تماشاگران استقلالی مانند اول فصل از تیم و کادر فنی حمایت می کردند تا اینکه این روزها مزد صبوری طولانی مدت خود را گرفتند.

 


پیروزی مقابل السد و صعود به جدول اصلی آسیا، 4 پیروزی پی در پی با 3 گل و آمار فوق العاده 12 گل در 4 بازی و فتح دربی پاداش این صبر بود. استقلالی ها با حمایت از کادر فنی خود حالا تیم خود را حاضر در آسیا می بینند و تیم جایگاه خود را در مکان سوم جدول تثبیت کرده است.


امروز هم دربی با بهترین شکل ممکن برای آبی های حاضر در ورزشگاه به پایان رسید تا طرفدارانی که یک نیم فصل مشکلات زیادی را تحمل کردند حالا امیدوارانه تر در انتظار ادامه لیگ و جام باشگاه های آسیا باشند.

 

دیدگاه‌ها