کد خبر : 1395297 | 24 بهمن 1395 ساعت 20:04 | 85K بازدید | 0 دیدگاه

جیمی جامپی که ترسناک بود

فوتبال آمریکایی در ورزشگاه آزادی(گزارش تصویری)

جیمی جامپ ترسناک ورزشگاه آزادی پیش از آنکه خود را به بازیکنان استقلال برساند توسط طارمی متوقف شد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اخراج مهدی رحمتی در ورزشگاه آزادی، بازی برای دقایقی متوقف شد. بازیکنان استقلال در میانه زمین خودشان و در نزدیکی رختکن حلقه زده بودند تا دروازه بانی جانشین برای مهدی رحمتی درون دروازه استقلال انتخاب کنند. در این میان اما اتفاقی عجیب و البته دور از انتظار رخ داد.


یکی از هواداران پرسپولیس بدون مزاحمت خود را به داخل زمین رساند و از جایگاه پرسپولیسی ها به سمت بازیکنان استقلال دوید تا همه در انتظار اتفاقی تلخ باشند.


در این میان حسین ماهینی اولین بازیکن پرسپولیس بود که تلاش کرد تا مانع این اتفاق شود اما تلاش ماهینی برای اینکه این فرد را متوقف کند، ناکام ماند تا جیمی جامپ خطرناک یک گام به خلق یک اتفاق تلخ نزدیک شود.

 

1180213

 

1180210


جیمی جامپ خطرناک برای رسیدن به استقلالی ها تنها مهدی طارمی را پیش روی خود داشت تا در حالیکه بازیکنان استقلال حواسشان به موضوع دیگری بود، به آنها برسد. مهدی طارمی اما در این صحنه با رفتاری جوانمردانه خود را به این فرد رساند تا با در آغوش گرفتن این فرد، او را متوقف کند. پس از اینکه طارمی جیمی جامپ عجیب این بازی را متوقف کرد، مامورین نیروی انتظامی خود را به این فرد رساندند و با حرکتی که بیشتر شبیه به واکنش های فوتبال آمریکایی بود، جیمی جامپ خطرناک را متوقف کردند تا از اتفاقات عجیب احتمالی جلوگیری کنند.

 

1180209

 

1180214

دیدگاه‌ها