کد خبر : 1395363 | 25 بهمن 1395 ساعت 05:43 | 60.2K بازدید | 2 دیدگاه

استقلال مقابل پرسپولیس حساب‌شده بازی کرد

مهاجرانی: منصوریان جنگ مربیان را برد

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت که استقلال در دربی بازی حساب‌شده‌ای را به نمایش گذاشت.

مهاجرانی: منصوریان جنگ مربیان را برد

به گزارش "ورزش سه"، حشمت مهاجرانی در خصوص پیروزی 3 بر 2 استقلال در دربی 84 گفت: هیچ‌کس این نتیجه را پیش‌بینی نمی‌کرد، چه آنهایی که خوشبین بودند و چه آنهایی که نگاه بدبینانه‌ای داشتند که این بازی در نهایت با مساوی به پایان می‌رسد. دیدید که دربی پرگلی از آب درآمد و هیچ تیمی دنبال مساوی گرفتن نبود. با اینکه پرسپولیس در جریان بازی تقریبا صاحب توپ و میدان بود، اما استقلال توانست بازی را اداره کند و با سبک خاص خودش نتیجه بگیرد.

 

وی ادامه داد: استقلال بازی حساب‌شده‌ای را به نمایش گذاشت و بیشتر روی ضدحملات برنامه‌ریزی کرد. منصوریان تیمش را به‌خوبی ارنج کرد و درواقع جنگ مربیان را از برانکو برد. اعتقاد دارم که جلوی دفاع پرسپولیس باز بود و این تیم از غیبت کامیابی‌نیا لطمه خورد. در بازی‌های قبلی پرسپولیسی‌ها وقتی توپ را از دست می‌دادند دوباره با سه بازیکن برای گرفتن توپ تلاش می‌کردند، اما چنین چیزی را در دربی ندیدیم. پرسپولیس خیلی راحت فرصت بازیسازی را به استقلال داد.

 

مهاجرانی درمورد اینکه بهترین بازیکن استقلال در این بازی چه کسی بود، خاطرنشان کرد: ‌نمی‌توانم به بازیکن خاصی اشاره کنم چرا که تمامی بازیکنان استقلال خوب بودند.

 

دیدگاه‌ها