کد خبر : 1395365 | 25 بهمن 1395 ساعت 05:46 | 48.7K بازدید | 6 دیدگاه

استقلال در ضد حمله خوب بود

پنجعلی: پرسپولیس خوب بازی کرد و باخت

کاپیتان اسبق تیم پرسپولیس گفت: در دربی ۸۴ پرسپولیس خوب بازی کرد اما شکست خورد.

پنجعلی: پرسپولیس خوب بازی کرد و باخت

به گزارش "ورزش سه"، محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شکست 3 بر 2 پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 84 گفت: بازی زیبا و قشنگی بود. اکثر دقایق بازی در پرسپولیس بود و استقلال فقط دفاع می‌کرد. همه دیدند که پرسپولیس صاحب توپ و میدان بود اما روی ضدحملات گلهای نابهنگامی خورد. فوتبال همین است دیگر فراز و نشیب دارد.

 

وی در مورد اینکه بازیکنان پرسپولیس به خاطر غرور شکست خوردند، گفت: نه، بحث غرور نیست. همه بازیکنان می‌دانند که این مسابقه چقدر حساس است. پرسپولیس برخلاف جریان بازی گل خورد و بازی را واگذار کرد. استقلال در ضدحمله خوب بود.

 

کاپیتان اسبق پرسپولیس در مورد درگیری رحمتی و سیدجلال حسینی در پایان مسابقه اظهار داشت: این صحنه‌ها اصلا قشنگ نبود. شنیدم که رحمتی حرفهای نامناسبی زده و سیدجلال از کوره در رفته است. با این حال این رفتارها اصلا قشنگ نبود.

 

پنجعلی در مورد اینکه پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود، گفت: همان زمانی هم که پرسپولیس 9 امتیاز از رقبا بیشتر داشت، نمی‌توانستیم بگوییم قهرمانی این تیم تضمین‌شده است. اکنون بازیکنان پرسپولیس و برانکو باید این باخت را فراموش کنند و به ادامه لیگ فکر کنند تا قهرمان شوند.

دیدگاه‌ها