کد خبر : 1395369 | 25 بهمن 1395 ساعت 08:54 | 34.1K بازدید | 2 دیدگاه

دربی؛ روز خوب منصوریان در تعویض ها

سرمربی استقلال روز یکشنبه بر خلاف هفته های گذشته در تعویض های خود بسیار موفق عمل کرد.

دربی؛ روز خوب منصوریان در تعویض ها

به گزارش "ورزش سه"، یکی از انتقادات همیشگی به منصوریان و کادرفنی او تعویض های بد سرمربی استقلال بود. سرمربی آبی ها همواره با این انتقاد مواجه بود که در نیمه دوم و زمانی که باید تعویض انجام دهد، تصمیمات خوبی اتخاذ نمی کند.


اما سرمربی آبی ها در دیدار با پرسپولیس برخلاف بازی های گذشته تعویض های خوبی انجام داد. منصوریان خیلی زود در نیمه دوم علی قربانی خسته را از زمین بیرون کشید تا از میزان دوندگی این تیم در خط حمله کم نشود. مجید حسینی جانشین قربانی شد و توانست استحکام قابل قبولی به خط دفاع استقلال بدهد.


پس از این تعویض منصوریان برخلاف همیشه تعویض دوم خود را خیلی زود در اواسط نیمه دوم انجام داد و مجتبی حق دوست را به جای خسرو حیدری به زمین فرستاد تا استقلال عقب نشینی نکند و با توجه به فرارهای حق دوست، تمرکز خط دفاعی تیم برانکو تنها به حمله معطوف نشود. دومین تعویض منصوریان نیز مانند تعویض اول هر چند در جریان بازی کار شاخصی انجام نداد اما نقش پر رنگی داشت.


آخرین تعویض استقلال نیز فرشید باقری بود که در اندک دقایق حضور در زمین روز خوبی داشت و توانست در چند مرحله ضربات سر را بالاتر از بازیکنان پرسپولیس به توپ بزند تا منصوریان در روز خوب استقلال، در تعویض های خود نیز نمره بسیار بالایی بگیرد.

دیدگاه‌ها