کد خبر : 1395410 | 25 بهمن 1395 ساعت 11:55 | 33.3K بازدید | 3 دیدگاه

رابسون؛ یک برزیلی علیه سرعتی‌ها

مدافع برزیلی یکی از بهترین نمایش‌های خود در ترکیب استقلال را در حساس‌ترین بازی فصل ارائه داد تا ثابت کند خریدی ایده آل برای تیمش است.

به گزارش "ورزش سه"، برای اولین بار بود استقلال در تاریخ دربی‌ها از دو بازیکن برزیلی در قلب دفاع خود مقابل رقیب دیرینه بهره می‌برد. زوج پادووانی و رابسون در این بازی حساس مو به مو برنامه‌های تاکتیکی علی منصوریان در ساختار تدافعی را اجرا کردند و هر یک شرح وظایف جداگانه‌ای برحسب توانایی‌های فنی داشتند.


رابسون با توجه به سن پایین و جوانی مأموریت داشت علیه بازیکنان و مهاجمان سرعتی پرسپولیس حرکت کند و به عنوان پوشش دهنده پادووانی در خط دفاع استقلال وظایفش را اجرا کند. مدافع برزیلی در تک تک دقایق بازی بدون اشتباه بود و در صحنه گل پرسپولیس هم نمی‌توان او را مقصر جلوه داد چون سایر بازیکنان از جمله هافبک دفاعی‌های استقلال نتوانستند از عهده مهار سروش بربیایند.


رابسون از آن جهت عملکردش بیشتر از همه به چشم آمد که بارها در ضدحملات و نفوذهای پرسپولیس با قدرت بدنی و جوانی خود از پس سرعتی‌های رقیب برآمد و تمام جنگ‌های تن به تن را از بازیکنانی همچون امیری، طارمی، مسلمان و رفیعی برد تا یکی از بهترین‌های استقلال در دربی 84 نام بگیرد. شاید تنها نقطه افسوس برای این مدافع جنگجو دریافت اخطار از داور و محرومیت دوباره در اوج آمادگی بود که مانع سفر این بازیکن به نصف جهان و رویارویی با ذوب آهن خواهد شد.

 

1180315

دیدگاه‌ها