کد خبر : 1395423 | 25 بهمن 1395 ساعت 12:18 | 72.1K بازدید | 0 دیدگاه

آیا تعویض رامین صحیح بود؟ (عکس)

وینگر راست پرسپولیسی ها که هواداران این تیم امید زیادی در این بازی به وی بسته بودند، در دقیقه 67 از میدان خارج شد؛ خروجی که تنها تعویض پرسپولیسی ها را در دربی پایتخت شامل می شد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که پرسپولیسی ها نیمه دوم دیدار برابر استقلال را به جبران گل های خورده اختصاص داده بودند، یک تعویض عجیب نظرها را به سوی خود جلب کرد، سرخ پوشان که هافبک دفاعی خود را در بازی روز گذشته به همراه نداشتند مجبور به تغییر بازیکن در چهار پست مختلف شدند و یکی از این تغییرات حضور رامین رضاییان در پست بال راست بود، رامین که پیش از این نیز در این پست برای سرخ پوشان به میدان رفته بود و اتفاقا موفق هم ظاهر شده بود، در بازی برابر استقلال تنها 67 دقیقه زمان برای حضور در میدان داشت و در نهایت به عنوان تنها تعویض این تیم، جای خود را به علی علیپور داد. 

 

1180317


در همان لحظاتی که برانکو تصمیم به این تعویض گرفت این سوال برای خیلی ها به وجود آمد که آیا خروج رامین از میدان تصمیم صحیحی است؟ البته در آن دقایق به زمین آمدن علیپور نیاز بود اما خروج رضاییان کمی سوال برانگیز بود، تعویضی که باعث عصبانیت ستاره پرسپولیس نیز شد. 


پیش از آنکه این اتفاق بیفتد تصور بینندگان بر خروج صادق محرمی (که بازی بسیار خوبی انجام داد) و حضور رضاییان در پست دفاع راست بود که این اتفاق هرگز نیفتاد تا پرسپولیسی ها از تدبیر عجیب برانکو سودی نبرند، هرچند احتمالا هم برانکو و هم تعدادی از هواداران پرسپولیس معتقدند رامین رضاییان به دلیل عدم حضور در فصل بدنسازی و عدم حضور در تمام بازی های این تیم، هنوز از آمادگی بدنی برای حضور نود دقیقه ای در میدان برخوردار نیست.

دیدگاه‌ها