کد خبر : 1395435 | 25 بهمن 1395 ساعت 12:43 | 32.1K بازدید | 1 دیدگاه

جای خالی سربازهای پرسپولیس در دربی

دربی 84 برخلاف تمام پیش بینی ها به سود استقلال و جوانانش به پایان رسید تا پرسپولیس با وجود شرایط بهتر با کامی تلخ زمین را ترک کند.

جای خالی سربازهای پرسپولیس در دربی

به گزارش "ورزش سه"، در روزی که روی کاغذ، پرسپولیس شانس بیشتری به نسبت رقیب دیرینه اش برای برتری در مهمترین بازی سال داشت، این استقلالی ها بودند که از ضعف های رقیب همشهری و صدرنشین خود نهایت بهره را بردند و یک برد تاریخی در دربی به نام خود ثبت کردند. ضعف هایی که با محرومیت کمال کامیابی نیا و از نبود سربازان پرسپولیسی کوچ کرده به تراکتور بیشتر از همیشه به چشم آمد.


بعد از محرومیت غیر منتظره کمال کامیابی نیا نگرانی های زیادی در پست هافبک دفاعی برای پرسپولیسی ها و طرفدارانشان رقم خورد چون برانکو بازیکنی در اختیار نداشت که بتواند جای خالی کمال را پرکند. تا قبل از نیم فصل و جدایی احمد نورالهی به عنوان سرباز، این بازیکن هر گاه پرسپولیسی ها با این بحران روبه رو می شدند با ورودش تیم را جمع می کرد و اجازه نمی داد جای خالی کامیابی نیا به چشم بیاید اما دیروز برانکو این جوان جنگجو را نداشت تا بدترین ضربه ممکن را بخورد.


علاوه بر نورالهی دیگر سرباز پرسپولیسی ها امید عالیشاه هم حسابی جای خالی اش در مصاف با استقلال به چشم آمد. بازیکنی که در چند دربی گذشته یکی از بهترین و کلیدی ترین مهره های پرسپولیس بود و با بازی چشم نواز و تهاجمی اش در پست وینگر تاثیر زیادی بر برتری این تیم مقابل رقیب سنتی داشت. مسلما اگر دو سرباز ناکام پرسپولیس که با محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات حالا باید خانه نشینی و پادگان را تجربه کنند، دیروز در دربی 84 حضور داشتند سرنوشت این بازی می توانست با تغییرات زیادی روبه رو شود؛ به خصوص نورالهی که به خوبی در پست هافبک دفاعی توانایی هایش را در این تیم بروز داده بود.

دیدگاه‌ها