کد خبر : 1395438 | 25 بهمن 1395 ساعت 12:58 | 67.2K بازدید | 5 دیدگاه

سازمان لیگ تایید کرد:

پرسپولیسی‌ها بلیت استقلالی‌ها را خریدند!

دلیل خالی ماندن سکوهای هواداران استقلال در دربی پایتخت خریداری بلیت های مربوطه توسط هواداران پرسپولیس بود.

پرسپولیسی‌ها بلیت استقلالی‌ها را خریدند!

به گزارش "ورزش‌سه"، خالی ماندن سکوهای مربوط به طرفداران استقلال در دربی 84 در شرایطی که در سکوی پرسپولیسی ها جای سوزن انداختن نبود و حتی راهروها نیز پرشده بود، عجیب به نظر می رسید. همین مساله بازار کری خوانی را میان هواداران دو تیم داغ کرد. از سوی دیگر برخی استقلالی ها نیز در حالی که ورزشگاه خالی بود، بلیتی برای خریدن پیدا نکرده بودند. 


این مسائل شائبه هایی را ایجاد کرد مبنی بر اینکه پرسپولیسی ها به عنوان طرفدار استقلال بلیت های جایگاه حریف را خریداری کردند و به جایگاه های سرخپوش رفته اند. امروز رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ نیز رسما این مساله را تایید کرد.


سعید فتاحی، رییس کمیته مسابقات لیگ برتر در این باره عنوان کرد: «به دلیل اینکه طبقه دوم ‏ورزشگاه آزادی گیت‌های مخصوص بلیت الکترونیک ندارد، بسیاری از هواداران پرسپولیس بلیت های مخصوص هواداران ‏استقلال را خریداری کردند و بعد از ورود به طبقه دوم ورزشگاه در جایگاه مخصوص هواداران پرسپولیس مستقر شدند و به ‏همین دلیل در جایگاه مخصوص استقلالی ها بخش هایی از سکوها خالی بود اما در جایگاه پرسپولیسی ها تماشاگران حتی در ‏راهروها و راه پله ها به طور ایستاده بازی را تماشا کردند.»


فتاحی اعلام کرد از سال آینده در دربی ها شاهد چنین مشکلی نخواهیم بود: «از فصل آینده قرار است در طبقه دوم ورزشگاه آزادی نیز گیت های ‏مخصوص بلیت نصب شود تا این مشکل نیز برطرف شود.»

دیدگاه‌ها