کد خبر : 1395442 | 25 بهمن 1395 ساعت 13:01 | 175.9K بازدید | 7 دیدگاه

فرصت تاریخ سازی از دست رفت 

مهدی طارمی از طلا تا مس (گزارش تحلیلی)

مهاجم اصلی سرخ پوشان در دیدار حساس این تیم در دربی پایتخت موفق نشد از فرصت های به دست آمده استفاده ای ببرد، طارمی در هفت فرصت می توانست عملکرد بهتری داشته باشد و سرخ پوشان را صاحب گل کند.

مهدی طارمی از طلا تا مس (گزارش تحلیلی)

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم ده گله پرسپولیسی ها مهمترین عنصر تهاجمی این تیم در بازی کردن دروازه حریف دیرینه بود اما مهدی طارمی هرگز در این دیدار موفق نشد خود را مهاجمی دارای شم گلزنی نشان دهد و فرصت های خوبی را برای تاریخ ساز شدن از دست داد. او در حالی که می توانست رکورد خود را در گلزنی دربی افزایش دهد فرصت های مناسبی را از دست داد، فرصت هایی که هر کدام از آنها افسوس همه هواداران سرخ را در پی  داشت. موقعیت های از دست رفته مهدی طارمی را با یکدیگر مرور می کنیم. 

 

دقیقه 11 – اولین فرصت برای آقای گل فصل قبل در این دقیقه به وجود آمد و ارسال وحید امیری می شد با ضربه سری بادقت تر دومین گل را برای پرسپولیسی ها به همراه بیاورد اما ضربه سر طارمی با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت. مهدی در این صحنه می توانست با نقطه مناسب تری از پیشانی خود به توپ ضربه بزند و ارتفاع آن را کم کند تا راهی به چهارچوب پیدا کند. 

 

دقیقه 30 – دومین فرصت طارمی نیز با ضربه سر از دست رفت، این ارسال رامین رضاییان از روی نقطه کرنر بین مهاجمان استقلال به طارمی رسید و او که به هوا برخاسته بود، ناخواسته با پشت سر به توپ ضربه زد و این موقعیت نیز با فاصله میلیمتری به بیرون رفت. البته در این صحنه و با توجه به موقعیت بازیکنان طارمی بهترین تصمیم را گرفت. 

 

1180328

 

دقیقه 32 – پس از پرس عالی رفیعی در برابر مدافع استقلال، توپ به طارمی رسید و او در حالی که می توانست باز هم سروش را روی خط محوطه جریمه راه بیندازد، اقدام به شوتی کم اثر کرد و این ضربه او را از پشت محوطه، مهدی رحمتی از آن خود کرد. 

 

دقیقه 46 – مهاجم پرسپولیسی ها در محوطه جریمه آبی ها صاحب توپ شد اما پیش از آنکه بخواهد تصمیمی بگیرد با دفع رابسون روبه رو شد، طارمی که پنالتی گرفتن از بازیکن حریف را مهم می داند با برخورد رابسون به زمین افتاد و طبیعی بود که داور اعلام ادامه بازی کند، مهدی شانس آورد که در این دقیقه و به دلیل شبیه سازی از سوی داور جریمه نشد. 

 

دقیقه 52 – ارسال دیگری از سوی سرخ پوشان با ضربه سر کم جان مهاجم سرخ ها مواجه شد، طارمی که خیال گلزنی داشت، ضربه خود را به مدافع استقلال کوبید و پس از گرفته شدن ضرب توپ، رحمتی از پس مهار آن برآمد. 

 

1180329

 

دقیقه 57 – شاید استثنایی ترین موقعیت طارمی در این دقیقه به دست آمد، سوپر پاس رفیعی بین مدافعان استقلال به این مهاجم رسید اما خروج فوق العاده رحمتی و بسته شدن زاویه و البته مهارت این دروازه بان در تک به تک گیری باعث شد طارمی نتواند از این موقعیت استثنایی سودی ببرد و مغلوب گلر حریف شود. 

 

دقیقه 86 – یک موقعیت بسیار خوب دیگر در این دقیقه از دست طارمی و پرسپولیسی ها پرید، پس از آنکه ضربه سر سیدجلال به تیر دروازه استقلالی ها برخورد کرد توپ برگشتی در اختیار مهدی طارمی قرار گرفت اما او که خیال گلزنی با یک ضربه آکروباتیک داشت از خیر زدن یک ضربه روپا و محکم گذشت تا هم توپ روی پای او سوار نشود و ضربه آکروباتیکش نگیرد و هم فرصتی فوق العاده از چند قدمی دروازه استقلال از بین برود.

دیدگاه‌ها