کد خبر : 1395459 | 25 بهمن 1395 ساعت 13:33 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازی ما تحت تاثیر دربی کمرنگ شده است؛

جلالی: باید ذهن قوی‌تری داشته باشیم

مجید جلالی سرمربی تیم پیکان معتقد است که اگرچه تیم پیکان شروع خوبی در نیم فصل دوم نداشته ولی کیفیت بازی های این تیم بهتر از قبل شده است.

جلالی: باید ذهن قوی‌تری داشته باشیم

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی سرمربی تیم پیکان در کنفرانس خبری این تیم پیش از دیدار برابر استقلال خوزستان گفت: تک بازی ما تحت تاثیر دربی قرار گرفته است و این هم طبیعی است ولی سه امتیاز این بازی اهمیت دارد و تعیین کننده است. بازی ها یک مقدار به هم نزدیک شده و این موضع فرصت تمرین را از ما می گیرد. ما تنها یک محروم داریم که شهریار مقانلو است و سعی می کنیم از تمامی نفرات خود به خوبی استفاده کنیم تا این بازی را ببریم.


جلالی در مورد نتایج ضعیف سپاهان در نیم فصل دوم اظهار داشت: این موضوع دلایل زیادی دارد؛ پیش بینی خود ما این بود که با توجه به اینکه بازی های بیشتری در تهران داریم امتیازات بیشتری نسبت به نیم فصل اول بگیریم. انتظارات بیشتری داشتیم ولی وقتی بازی های تیم را با بازی های دور برگشت مقایسه می کنم درست است که امتیازات کمتری گرفته ایم ولی کیفیت بازی های ما بهتر شده است. این خودش باعث نگرانی است ولی ما هفته هایی در پیش داریم که می توانیم امتیاز بگیریم.


وی ادامه می دهد: البته ما از نظر فنی علیرغم در اختیار داشتن بازیکنان مستعد مشکلاتی داریم و فکر می کنم باید از نظر روانی ذهن آماده تری داشته باشیم.

دیدگاه‌ها