کد خبر : 1395485 | 25 بهمن 1395 ساعت 15:33 | 44.9K بازدید | 8 دیدگاه

کری خواندم، بی احترامی نکردم؛

میناوند: همیشه شعبون یکبار هم رمضون!

مهرداد میناوند معتقد است که دربی پایتخت علیرغم اینکه با شکست تیم محبوبش به پایان رسیده است، بازی خیلی قشنگی بوده؛ با این حال میناوند از برخی رفتارها نیز ناراحت است.

میناوند: همیشه شعبون یکبار هم رمضون!

مهرداد میناوند پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفتگو با "ورزش سه " در مورد بازی روز گذشته پرسپولیس مقابل استقلال که با شکست سرخپوشان همراه شد، گفت: پرسپولیس پیش از بازی شرایط خوبی در جدول داشت ولی این بازی هیچ ربطی به جایگاه و جدول ندارد. پرسپولیس بازی را خیلی خوب شروع کرد و گل هم زد ولی همانطور که همه می دانستیم، کمبود کامیابی نیا احساس شد و حسین ماهینی هم در پست غیر تخصصی بازی کرد ولی تمام تلاشش را انجام داد و نمی توان از خودگذشتگی او را نادیده گرفت.


وی ادامه داد: پرسپولیس در کل سوار بازی بود و تیم استقلال در سه حمله ای که داشت، سه گل زد. نوش جان استقلالی ها ولی پرسپولیس همچنان در صدر جدول است. مدیریت و بازیکنان تیم باید سریع شرایط را برای بازی بعدی فراهم کنند و این بازی را فراموش کنند. 6 سال استقلال نبرده بود؛ حالا همیشه شعبون یک بار هم رمضون. به استقلالی ها هم بابت این برد تبریک می گویم.


میناوند در مورد ابراز نارضایتی از برخی حواشی این مسابقه ادامه داد: یک سری اتفاقات در این بازی افتاد که من زیاد نمی پسندم. مهدی رحمتی در طول بازی مدام در حال وقت تلف کردن و صحبت با توپ جمع کن ها بود و امیدوارم این صحنه ها مورد بازبینی قرار بگیرد. آخر بازی هم همش خودش را روی زمین می انداخت ولی خوب فوتبال همین است. پرسپولیس روی دروازه استقلال خیمه زده بود ولی خوب یک روزی هر چه می زنی نمی شود و دیروز از آن  روزها بود. امیدوارم هواداران هم صبور باشند و در بازی های آینده تیم خود را حمایت کنند.


پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با تمجید از حرکت خوب هواداران پرسپولیس در پایان بازی، عنوان کرد: در پایان بازی شاهد حرکت بزرگی از سوی هواداران پرسپولیس بودیم؛ آن ها در ورزشگاه باقی ماندند و تیمی که شکست خورده بود را تشویق کردند. این نشان می دهد که هواداران ما خیلی بزرگ شده اند.


بازیکن سابق پرسپولیس در مورد داوری فغانی اظهار داشت: داوری خیلی خوب بود و تاثیری در نتیجه بازی نداشت. پیروزی مبارک استقلالی ها باشد ولی خوابیدن روی زمین خیلی کار خوبی نیست. سید جلال را هم همه می شناسند. بعد از بازی هم که محمد انصاری بیهوش شد و حالا نمی تواند در بازی با سپاهان بازی کند. ولی در مجموع دربی قشنگی بود و آدم باید حق را بگوید. ضمن اینکه تیم پرسپولیس بعد از زدن گل اول می توانست با ضربه سر مهدی طارمی و کاشته رضاییان به گل برسد که این اتفاق رخ نداد ولی باز عده ای در فضای مجازی شروع به فحش دادن کرده اند، که نشان می دهد هنوز فرهنگ استفاده از این فضاها را نداریم.


میناوند با انتقاد از فحاشی در فضای مجازی و بیان دلیل آن ادامه داد: من شب گذشته پست گذاشتم ولی به کسی بی احترامی نکردم و این یک کری خواندن است که در فوتبال معمول است. من همیشه گفته ام که پرسپولیسی هستم و اصلا هم آدم با سیاستی نیستم. اصلا هم دنبال این نیستم که استقلالی ها از من تعریف کنند و واقعا به کسی بی احترامی نکردم. ولی وقتی یک عده ای فحش می دهند نمی توان به آن ها چیزی نگفت. این موضوع وقتی ناراحت کننده تر می شود که وقتی به صفحه این افراد می روی می بینی که به باشگاه استقلال مرتبط هستند.


وی با یادآوری دیدار خونه به خونه در بازی پیش فصل ادامه می دهد: در بازی با استقلال که به کمپ این تیم رفتیم، بازیکنان استقلال و مهدی رحمتی می توانستند جلوی فحاشی را بگیرند؛ در ظاهر این کار را می کردند ولی به هر حال من متوجه می شدم که زیاد از این موضوع ناراحت نمی شوند، در حالی که وقتی با پرسپولیس بازی داشتیم من تمام تلاشم را کردم که هواداران به استقلالی های تیم ما فحاشی نکنند.


مدافع چپ سابق پرسپولیس در پایان از بازیکنان پرسپولیس خواست تا در بازی های آینده این اختلاف امتیاز را حفظ کنند و یک بازی محکم را مقابل سپاهان ارائه دهند. او همچنین در مورد دیدار برابر سپاهان و اینکه سپاهانی ها چیزی برای از دست دادن ندارند، ادامه داد: اتفاقا این برای پرسپولیس بهتر است وقتی 11 نفره دفاع می کنند کار سخت تر می شود، با این حال پاس سروش رفیعی در فشردگی مدافعان استقلال نشان داد که چه هافبک های خلاقی در تیم پرسپولیس وجود دارند.

دیدگاه‌ها