کد خبر : 1395577 | 25 بهمن 1395 ساعت 21:02 | 313.6K بازدید | 0 دیدگاه

خاطیان دربی 11 جلسه محروم شدند

نقره داغ سیدجلال، رحمتی؛ اخطار به مسلمان و طارمی

کمیته انضباطی فدراسیون رای دیدار دو تیم استقلال تهران و پرسپولیس را اعلام کرد.

نقره داغ سیدجلال، رحمتی؛ اخطار به مسلمان و طارمی

به گزارش "ورزش سه" از سایت رسمی فدراسیون، دیدار دو تیم استقلال تهران و پرسپولیس روز یکشنبه 24 بهمن ماه در ورزشگاه آزادی برگزار شد و از سوی هر دو تیم تخلفاتی صورت گرفت، برهمین اساس کمیته انضباطی آرا خود را به شرح زیر اعلام کرد:


مهدی رحمتی – بازیکن تیم استقلال تهران به دلیل رفتار زننده با بازیکن تیم مقابل در وقت های پایانی مسابقه که با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد و همچنین تکرار تخلفات بعد از پایان مسابقه به دو جلسه محرومیت و مبلغ 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ضمنا یک جلسه محرومیت تعلیقی وی به مرحله اجرا گذاشته می شود، برهمین اساس مهدی رحمتی 4 جلسه محروم از همراهی تیم خود است.

 


سیدجلال حسینی – بازیکن پرسپولیس به دلیل درگیری با بازیکن تیم مقابل به یک جلسه محرومیت و مبلغ 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.


محمد خرمگاه – مربی استقلال تهران به خاطر اهانت و رفتار زننده به داور چهارم با توجه به سوابق قبلی به سه جلسه محرومیت و مبلغ 40 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.


تیم پرسپولیس به دلیل فحاشی و پرتاب اشیاء و ترقه توسط تماشاگران این تیم به پرداخت مبلغ 70 میلیون ریال جریمه نقدی


تیم استقلال تهران به خاطر فحاشی و پرتاب اشیاء و ترقه توسط تماشاگران این تیم و مصدوم نمودن بازیکن پرسپولیس با پرتاب سنگ مبلغ 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.


مهدی طارمی و محسن مسلمان – بازیکنان تیم پرسپولیس به دلیل درگیری با یکدیگر پس از پایان مسابقه به توبیخ کتبی و هر کدام به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.


گفتنی است تمامی آرا صادره شده قطعی است.

دیدگاه‌ها