کد خبر : 1395634 | 26 بهمن 1395 ساعت 09:11 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

پاری سن ژرمن – بارسلونا

نبرد شاهزاده ها در پاریس

پاری سن ژرمن برای جبران ناکامی های سالهای اخیر و شکستن طلسم بارسلونا، کار دشواری در برابر شاگردان لوییس انریکه دارند.​​​​​​​

نبرد شاهزاده ها در پاریس

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم بهبود در شرایط پی اس جی در هفته های اخیر، این تیم هنوز هم شرایط مورد نظر مالکان متمول این تیم را پیدا نکرده و حذف در این مرحله احتمالا یک پله دیگر اونای امری را به جدایی در پایان فصل نزدیک تر خواهد کرد.

 

پی اس جی در لاشامپیونه برخلاف فصول اخیر اقتدار همیشگی را ندارد و در صورت عدم قهرمانی، بعید است سرمربی موفق و سابق سویا را باز هم روی نیمکت این تیم ببینیم.

 

اما در آن سو بارسلونا نیز شرایط مشابهی دارد و علیرغم ثبت قهرمانی در 8 جام از 10 جام ممکن طی دو سال و نیم اخیر با لوییز انریکه، بعید است در صورت ناکامی در لالیگا و لیگ قهرمانان، او در فصل آینده نیز روی نیمکت بارسلونا بنشیند.

 

 

1180478

 

 

در هفته های اخیر اخبار زیادی در مورد رابطه نه چندان خوب انریکه با ستاره ها و هواداران بارسا به گوش رسیده است و بسیاری این ماه ها را آخرین مقاطع حضور انریکه روی نیمکت بلوگرانا می دانند.

 

در ترکیب میزبان، تیاگو سیلوا به علت مصدومیت بزرگترین غایب این تیم به شمار می آید و همچنین تیاگو موتا نیز به علت محرومیت این بازی را از دست خواهد داد. علیرغم نمایش درخشان دراکسلر در چند هفته اخیر، احتمالا او بازی را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد و چشم امید پاریسی ها به گلزنی ادینسون کاوانی، مهاجم آماده این روزهای پی اس جی خواهد بود.

 

 

1180477

 

 

اما در ترکیب بارسا، الکس ویدال و خاویر ماسکرانو به علت مصدومیت غایب هستند اما رافینیا شرایط بازی کردن را پیدا کرده و احتمالا می تواند در ترکیب قرار بگیرد.

 

آندرس اینیستا، جرارد پیکه و سرخیو بوستکس، سه ستاره اسپانیایی بارسا از بند مصدومیت رهایی یافته و مشکلی برای حضور در این دیدار ندارند و از بین راکیتیچ، دنیس سوارز و آندره گومس، یکی در ترکیب اصلی و در کنار بوسکتس و اینیستا قرار خواهد گرفت.

 

 

1180475

 

 

آیا می دانستید؟

بارسا هر دو نیمه 3 دیدار اخیر خود برابر پی اس جی را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

 

شاگردان انریکه 6 دیدار از 5 بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان را با برد به اتمام رسانده اند.

 

بارسا در 6 دیدار از 7 بازی آخر خود برابر پاری سن ژرمن حداقل 2 گل به ثمر رسانده است.

 

پی اس جی در فصل جاری آمار خوبی در لیگ قهرمانان داشته و 6 بازی آخر خود را بدون باخت سپری کرده است.

 

پاری سن ژرمن در سه دیدار خانگی خود در فصل جاری لیگ قهرمانان تنها یک بار قادر به پیروزی بوده است.

 

بارسلونا در 22 بازی اخیر خود تنها یک شکست را پذیرا شده که به دیدار برابر بیلبائو در کوپا دل ری باز می گردد.

 

ادینسون کاوانی، ستاره اروگوئه ای پاری سن ژرمن بهترین گلزن فعلی و نامزد اول جایزه کفش طلا محسوب می شود.

 

 

در دیدارهای رودررو، کفه ترازو به سمت بارسلونا سنگینی می کند. در 6 تقابل آخر دو تیم، 3 پیروزی سهم بارسا و یکی سهم پی اس جی بوده و 2 دیدار دیگر با تساوی به اتمام رسیده است و در سالهای اخیر هر بار این دو تیم در مرحله حذفی به هم برخورد کرده اند، پیروزی و صعود سهم اسپانیایی ها بوده است.

 

ترکیب احتمالی:

 

1180476

 

روزنامه ها چه نوشتند:

 

 

1180517

 

روزنامه کاتالانی ال موندو دپورتیوو برای دیدار امشب دو تیم تیتر زده:" پارک شاهزاده ها" که اشاره به حضور ستاره های بارسا در پارک دو پرنس و نمایش های خوب آنها در این ورزشگاه دارد.

 

 

1180515

 

نشریه فرانسوی اکیپ هم تیتر "شب بزرگ" را برای این دیدار انتخاب کرده و عکس هایی از لیونل مسی و ادینسون کاوانی را روی جلد برده که از بیشترین بخت برای گلزنی در دیدار امشب برخوردارند. 

 

دیدگاه‌ها