کد خبر : 1395743 | 26 بهمن 1395 ساعت 14:55 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

لوئیس فرناندز در گفتگو با لوپاریزین

مربی سابق PSG: این بارسلونا هیچ ترسی ندارد

لوئیس فرناندز، ملی پوش سابق فرانسه که سابقه مربیگری تیم های مختلفی از جمله پی اس جی و بیلبائو را در کارنامه دارد، بارسا را به ترسناکی گذشته نمی بیند.

مربی سابق PSG: این بارسلونا هیچ ترسی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، امشب پاری سن ژرمن در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان میزبان بارسلونا خواهد بود. گفته می شود که در این تیم ترس زیادی از بارسلونا به خصوص مثلث MSN وجود دارد.

 

 

1180596

 

 

فرناندز در همین زمینه به لوپاریزین گفت: «روی کاغذ اگر همه بازیکنان بارسا 100 درصد آماده باشند، کار پاری سن ژرمن سخت خواهد شد. در سه سال گذشته، بارسا همراه با رئال بهترین تیم های دنیا بوده اند ولی در حال حاضر اگر بگویم که بارسا تیم ترسناکی است، دروغ گفته ام. این تیم با توجه به بازی های این فصلش، مثل گذشته بهترین تیم دنیا لقب نمی گیرد.

 

من همیشه از هواداران بارسا بوده ام؛ ولی در این فصل آنها مثل چند سال گذشته سلطه ای روی لالیگا ندارند و نقطه ضعف های زیادی در بازی این تیم دیده ام.

اگر سابق بر این بارسا 60 درصد همه بازی ها را تحت کنترل داشت، الان می بینیم که در برخی بازی ها، کنترل این تیم روی توپ و میدان 50-50 است. راکیتیچ بازیکن سابق نشان نداده و اینیستا هم بیش از اندازه مصدوم شده است.

فکر می کنم تیم ها الان به راه حل مناسب تری برای مقابله با سبک بازی بارسا دست یافته اند و معتقدم پاری سن ژرمن امشب می داند که برای مصاف با بارسا چه کاری باید انجام دهد.»

 

دیدگاه‌ها