کد خبر : 1395814 | 26 بهمن 1395 ساعت 17:10 | 38K بازدید | 0 دیدگاه

پیگرینی:

هنوز شکست مقابل رئال آزارم می دهد

مانوئل پیگرینی، سرمربی سابق سیتی، هنوز باخت به رئال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته را فراموش نکرده است.

هنوز شکست مقابل رئال آزارم می دهد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فصل گذشته در نیمه نهایی لیگ قهرمانان موفق به حذف سیتی و صعود به فینال شد. بازی رفت در زمین سیتی بدون گل مساوی شد ولی در بازی برگشت، کهکشانی ها روی شوت گرت بیل که به مدافع سیتی برخورد کرد، به گلی بادآورده دست یافته و با همان گل نیز به فینال صعود کردند.

 

 

1180636

 

 

مانوئل پیگرینی هنوز نتوانسته آن شکست تلخ را فراموش کند:« اگر شما به یک رئال استثنایی بازی را واگذار کنید، حرفی نیست؛ ولی رئال مقابل ما عملا هیچ کاری انجام نداد و با یک گل به خودی پیروز شد. این مساله مرا آزار می دهد و هنوز هم عصبانی هستم.»

 

 3 ماه پیش از اتمام فصل مشخص شده بود که پیگرینی در انتهای فصل هدایت سیتی را رها کرده و گواردیولا جانشین وی خواهد شد.

سرمربی شیلیایی که هم اکنون در هبی فورچون چین مربیگری می کند گفت:« واضح است که پس از مشخص شدن اینکه گواردیولا جانشین من خواهد شد، فضای تیم دیگر مثل سابق نشد؛ ولی با این وجود ما به نیمه نهایی لیگ قهرمانان راه یافتیم.

در مجموع، سه سال در سیتی حضور داشتم و دو قهرمانی جام اتحادیه و یک قهرمانی لیگ دستاورد من بود. در هر سه دوره نیز تیم من بالاترین رقم گل زده را به ثبت رساند. آمار و ارقام من در سیتی فوق العاده بود و به آن افتخار می کنم؛ هرچند که بدشانس هم بودیم که در لیگ قهرمانان یا به بارسا برخورد کردیم یا به رئال.»

دیدگاه‌ها