کد خبر : 1395880 | 26 بهمن 1395 ساعت 23:40 | 32.5K بازدید | 0 دیدگاه

ونگر و لو دادن تغییر مهمش برای دیدار با بایرن

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، تایید کرد که در دیدار فردا شب تیم مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان، داوید اوسپینا در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.​​​​​​​

ونگر و لو دادن تغییر مهمش برای دیدار با بایرن

به گزارش "ورزش سه"، اوسپنیا در دو فصل اخیر دروازه بان اصلی آرسنال در رقابت های حذفی و چمپیونزلیگ بود اما بعد از اشتباه فاحش او در دیدار فصل قبل مقابل المپیاکوس، در مرحله حذفی لیگ قهرمانان مقابل بارسا، ونگر از پتر چک استفاده کرد.

 

اما بعد از نمایش های خوب اوسپینا در مرحله گروهی این فصل، ونگر تایید کرد که در دیدار مقابل بایرن از این دروازه بان کلمبیایی بهره خواهد برد.

 

او به خبرنگاران گفت:" چیزی برای پنهان کردن وجود ندارد. اوسپینا درون دروازه خواهد بود؛ به خاطر کیفیت نمایش هایش. ما در مرحله یک هشتم نهایی هستیم زیرا در گروه مان اول شدیم. اگر بازی های او در تک تک دیدارها را آنالیز کنید، می بینید که به خاطر بازی های فوق العاده او در این مرحله هستیم."

 

 

1180703

 

 

ونگر در پاسخ به این سوال که آیا اوزیل فردا شب در ترکیب اصلی خواهد بود یا نه، گفت:" حالا زمان گفتن ترکیب اصلی نیست. من ترکیب نهایی را فردا صبح انتخاب می کنم و شما بعدا متوجه می شوید.

 

ما در آلمان بازی خواهیم کرد و مطمئنم که اوزیل کاملا متمرکز است تا یک نمایش خوب ارائه بدهد."

 

آرسنال در 6 سال اخیر نتوانسته از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان صعود کند اما ونگر تاکید کرد که تیمش به گذشته فکر نمی کند.

 

" ممنون که تاریخچه بدمان را یادآوری کردید اما اجازه بدهید روی آینده تمرکز داشته باشیم. فکر می کنم تنها باید روی بازی مان تمرکز داشته باشیم. می دانم مقابل بایرن بازی می کنیم و شما شانس آنها را بیشتر می دانید. ما باید خیلی خوب مبارزه کنیم و نمایشی در سطحی که لازم است، ارائه بدهیم."

دیدگاه‌ها