کد خبر : 1395961 | 27 بهمن 1395 ساعت 12:13 | 35.3K بازدید | 4 دیدگاه

چرا جذاب‌ترین بازی لیگ برتر پخش نشد؟

پرگل ترین بازی لیگ برتر روز گذشته در ورزشگاه شهر قدس برگزار شد؛ اما از این مسابقه هیچ تصویر تلویزیونی باکیفیتی وجود ندارد!

چرا جذاب‌ترین بازی لیگ برتر پخش نشد؟

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی روز گذشته فقط یک مسابقه در لیگ برتر برگزار شد و مشخص بود دیدار دو تیم هم امتیاز و بالانشین جدول رده بندی زیبا از آب در می آید اما کج سلیقگی همیشگی صدا و سیما این بار هم اثبات شد تا بازی پیکان و استقلال خوزستان از هیچ شبکه ای روی آنتن نرود. دیداری که با رد و بدل شدن 7 گل در آن، تا امروز پرگل ترین بازی لیگ هفدهم بوده اما با گذشت چیزی حدود 24 ساعت از این مسابقه هنوز هیچ ویدئوی باکیفیت و استانداردی از آن منتشر نشده است. مسابقه ای که در پایتخت برگزار شده، نه یک شهرستان دور افتاده!


جالب اینجاست که در این فصل تمام دیدارهای خانگی تیم سایپا که حاضر شده مبلغی را به شبکه ورزش بپردازد روی آنتن این شبکه رفته اما هیچ کدام از بازی های تیم هایی مثل پیکان و نفت تهران که اتفاقا هردویشان در رقابت های این فصل نتایج خوبی گرفته اند پخش نشده است. اتفاقی که خیلی خوب نشان می دهد ساز و کار فوتبال حرفه ای در ایران با آن چیزی که در جهان از آن سراغ داریم، کاملا وارونه پیش می رود.

دیدگاه‌ها