کد خبر : 1395969 | 27 بهمن 1395 ساعت 12:40 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

خلیلی: شماره پیراهن سجاد مشخص نیست

شهباززاده قدرت نفت را دوچندان می‌کند

مهاجم سابق استقلال سرانجام بعد از جدایی از آلانیااسپور با یک تیم ایرانی به توافق رسید و به جمع شاگردان علی دایی در نفت پیوست.

شهباززاده قدرت نفت را دوچندان می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، سجاد شهباززاده بعد از محرومیت استقلال و تراکتورسازی از نقل و انتقالات زمستانی توسط فیفا در نهایت از میان پیشنهاداتی که داشت به نفت پیوست تا شاگرد علی دایی در این تیم شود و تا پایان فصل برای شهریار به میدان برود.


محسن خلیلی، سرپرست نفت در همین ارتباط گفت: «قرارداد سجاد را امروز در هیات فوتبال ثبت کردیم و در تلاش هستیم تا با تکمیل مدارک این بازیکن کارت بازی او را برای حضور در مصاف با ماشین سازی در هفته بیست و دوم بگیریم».


او ادامه داد: «هنوز مشخص نیست سجاد در نفت با چه شماره پیراهنی به میدان می رود اما با توجه به این که تا شماره 20 ما پر است، شهباززاده باید شماره ای دو رقمی برای خود انتخاب کند. قرارداد او با باشگاه تا پایان فصل است و خوشحالیم که او را به جمع خودمان اضافه کردیم».


سرپرست نفت در ادامه تصریح کرد: «شهباززاده بازیکنی چند پسته در ساختار تهاجمی است که حضورش برای هر تیمی غنیمت خواهد بود از همین رو شک نداریم با اضافه شدن این بازیکن و همچنین تیمی که در اختیار داریم در ادامه فصل دوباره نتایج فوق العاده نیم فصل اول را تکرار کرده و شانس زیادی برای کسب سهمیه آسیایی خواهیم یافت».


خلیلی در پایان با اشاره به اردوی چهار روز نفت در کردان گفت: «با توجه به تعطیلی بازی های لیگ به خاطر بازی های لیگ قهرمانان آسیا آقای دایی تشخیص داد برای چهار روز در کردان اردو بزنیم تا تیم را آماده تر به مصاف رقبای خود در لیگ برتر بفرستیم».

دیدگاه‌ها