کد خبر : 1396026 | 27 بهمن 1395 ساعت 14:47 | 62.7K بازدید | 4 دیدگاه

​​​​​​​دلیل جدایی بازیکنان اوکراینی پرسپولیس

بازیکنان اوکراینی پرسپولیس هرچقدر پر سر و صدا به ترکیب این تیم اضافه شدند، بی‌سر و صدا راهی کیف شدند.

​​​​​​​دلیل جدایی بازیکنان اوکراینی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، الکسی پل یانسکی و ولادیمیر پریمیوف بعد از حضور چند ماهه در تمرینات این تیم و مسافرت تیمی به شهرهای مختلف در نهایت در حالی که انتقادات فنی زیادی را متوجه خود می‌دیدند از جمع سرخپوشان جدا و راهی کشورشان شدند.


مساله ای که بار دیگر با سوال از اصحاب رسانه همراه شد تا برانکو ایوانکوویچ که کمترین نقش را در حضور آنها در پرسپولیس داشته را مجبور به پاسخگویی کند: این توافق بین باشگاه و آنها بود. درباره این موضوع خیلی صحبت شده اما داستان دو طرف دارد و یک طرف بازیکنان و طرف دیگر باشگاه هستند.در آخرین تصمیم شاید هنوز توافقی نشده بود که آنها جدا شوند و در این باره نظرم را پرسیدند. این چیز عجیبی نیست. در واقع هم منافع باشگاه مطرح است و هم منافع بازیکنان آن هم می‌ماند که ارزیابی نهایی چه بوده که بر اساس آن بهترین تصمیم را گرفتیم.


سرمربی کروات سرخپوشان در خصوص اینکه دلیل جذب آنها با توجه به عملکرد بدون کیفیت‌شان چه بود گفت: آنها بازیکن استاندارد و فیکس ما نبودند. از سوی دیگر به منافع خود هم فکر می‌کردند که بازی کنند و تصمیم گرفتند در نهایت بهتر است بروند. من هم مربی نیستم که تضمین بدهم چه کسی بازی کند. اگر آنها رفتند یعنی توافق دو طرفه صورت گرفته بود و هر دو طرف از آن راضی بودن.


برانکو در رابطه با این سوال که آیا بهتر نیست به جای چنین بازیکنانی اعتماد به بازیکنان داخلی و جوان بیشتر شود گفت: درست است باید به جوانان هم میدان داد واقعیت این است که اوکراینی‌ها خیلی برای ما بازی نکردند و از طرفی باید باشگاه نتیجه می‌گرفت. هر چند به جوانان زیادی فرصت بازی رسید که از آنها استفاده هم می‌کنیم. مثل محرمی که 20 ساله است یا علیپور 20 ساله و طاهرخانی زیر 17 سال است. اما نمی‌شود فقط جوانان را بازی داد. هر چند که ما جوانان دیگری هم داریم که آرام آرام به قدرت بازیگری می‌رسند.

دیدگاه‌ها