کد خبر : 1396095 | 27 بهمن 1395 ساعت 18:45 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

منصوریان: دربی را فراموش کرده ایم

سرمربی استقلال امروز به شکلی عجیب پاسخگوی خبرنگاران حاضر در نشست خبری بود.

منصوریان: دربی را فراموش کرده ایم

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به این که منصوریان به نشست خبری قبل از بازی با ذوب آهن نرسید، او به صورت تلفنی پاسخگوی خبرنگاران بود.


پیروزی برابر پرسپولیس را فراموش کرده ایم
بازی سختی با ذوب آهن داریم و تلاش می‌کنیم در یک مسیر محکم سربلند باشیم. بازیکنانمان می‌دانند بازی سختی داریم و برد پرسپولیس فقط تا ساعت 12 ظهر عالی بود و بعد از آن پیروزی را فراموش کرده‌ایم و به فکر ذوب آهن و پس از آن بازی با الاهی خواهیم بود.


دو بازیکنمان را نداریم
مگویان  و رحمتی را در اختیار نداریم و امیدوارم با بازیکنان جوان بتوانیم فردا بازی خوبی انجام بدهیم و با پیروزی از میدان خارج شویم.


کمیته انضباطی نباید به دربی ورود می کرد
همه حرف‌هایم را در این مورد در برنامه 90 بیان کردم  فکر می‌کنم حیف شد که کمیته انضباطی به دربی ورود کرد و اگر این کمیته به دربی ورود نمی‌کرد زیبایی‌های دربی از نظر فنی و اخلاقی قشنگ‌تر می‌شد. هواداران استقلال و پرسپولیس فقط از تهران نبودند و از همه شهرهای ایران در ورزشگاه آزادی حضور داشتند. دربی خوبی بود و کاش کمیته انضباطی ورود نمی‌کرد.


حسن زاده مشکل باشگاه نفت را حل کند
ما منتظر رای حسن زاده در مورد باشگاه نفت هستیم. آقای حسن‌زاده در مورد انتقال باشگاه نفت رای صادر کرد که خریداران ظرف 20 روز و یک ماه به حق و حقوق خود برسند. منتظر صادر کردن یک رای قاطع و محکم در مورد باشگاه نفت تهران هستیم. زیرا هنوز ما به حق و حقوق‌مان نرسیده‌ایم.

دیدگاه‌ها