کد خبر : 1396144 | 27 بهمن 1395 ساعت 21:36 | 31.8K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی و منصوریان؛ تقابل از نوع جدید

مجتبی حسینی فردا برای اولین بار در قامت سرمربی به دیدار تیم استقلال تهران خواهد رفت. او پس از دیدار رفت دو تیم در لیگ شانزدهم، بر نیمکت ذوب آهن تکیه زد و جانشین گل محمدی شد.

حسینی و منصوریان؛ تقابل از نوع جدید

به گزارش "ورزش سه"، در دور رفت رقابت های لیگ برتر و در هفته هفتم این مسابقات و در ورزشگاه آزادی، تیم ذوب آهن با نتیجه دو بر یک مغلوب آبی های تهرانی شد تا نیمکت این تیم دچار دگرگونی شود. ذوبی ها که در آن روزها با حاشیه های فراوانی دست و پنجه نرم می کردند و اختلافات کادرفنی با کادر مدیریتی این تیم بالا گرفته بود، تصمیم به برکناری یحیی گل محمدی و جانشینی دستیارش، مجتبی حسینی گرفتند. پس از این تغییر و تحول شرایط سبزهای اصفهانی تغییر کرد  و آنها دوباره توانستند خود را در میان تیم های مدعی قهرمانی جای دهند.


حسینی در ابتدا به صورت موقت به عنوان سرمربی ذوب آهن معرفی شد و پس از غلبه بر سپاهان ، حکم موقت خود را تا پایان فصل دائمی کرد. سرمربی جوان ذوب آهن در مدت حضورش روی نیمکت این تیم، 8 پیروزی ، 3 تساوی و سه شکست را در کارنامه اش ثبت کرده است. او همچنین در قامت مربی ذوب آهن 5 بار به دیدار تیم استقلال رفته که 2 پیروزی، 2 تساوی و یک شکست ماحصل آن بوده است.

 

دیدگاه‌ها