کد خبر : 1396176 | 28 بهمن 1395 ساعت 00:53 | 99.9K بازدید | 0 دیدگاه

نامه جدیدی از فیفا نرسیده

رضاییان: ترک زمین، سنت شده است

مدیرعامل ملوان با اشاره به جنجال های ایجاد شده در دیدار این تیم برابر گل گهر می گوید متاسفانه ترک زمین از سوی تیم ها تبدیل به سنت شده و بدون اینکه جریمه ای در نظر گرفته شود تیم های مختلف بازی ها را متوقف می کنند.

رضاییان: ترک زمین، سنت شده است

به گزارش "ورزش سه"، مسعود رضاییان که این روزها حواشی مختلفی را حول تیمش می بیند در رابطه با اوضاع تیم ملوان و حرف و حدیث های مختلف به اظهارنظر پرداخت. او درباره شرایط فعلی ملوان می گوید: خداراشکر شرایط تیم خوب است، به هرحال ما تغییرات زیادی در تیم داشتیم اما خیلی زود توانستیم به هماهنگی لازم برسیم و در کورس رسیدن به لیگ برتر قرار بگیریم.


او درباره شکایت این باشگاه از یکی از لیدرها گفت: ما از ابتدای فصل کسی را به همراه لیدر در تیم نداشتیم، در ابتدای بازی ها یک افسر امنیتی را برای سازماندهی هواداران منصوب کردیم و تعدادی از هواداران نیز به عنوان همیاران در کنار او قرار گرفتند و انصافا تا هم اکنون تمام توان خود را به کار بستند و توانستند به همراه هواداران ملوان بیشترین حمایت را از این تیم داشته باشند.


رضاییان ادامه داد: متاسفانه در میان انبوه طرفداران و حامیان تیم، چند نفر هم وجود دارند که برای تیم حاشیه سازی می کنند، همان یکی دو نفری که چند روز پیش جو تمرین را متشنج کردند و ما هم مجبور شدیم از ایشان شکایت کنیم که تا سرحد امکان حواشی دور تیم را به حداقل برسانیم، متاسفانه با وجود اینکه تیم در صدر قرار دارد و بازی های خوبی به نمایش می گذارد و هواداران نیز از آن رضایت دارند نمی دانم چرا برخی قصد ایجاد تشنج دارند، آن هم درست در زمانی که نیاز به آرامش داریم و حاشیه برای مان سم است.


مدیرعامل ملوانان درباره دیدار جنجالی این تیم برابر گل گهر گفت: وقتی یک بازیکن به هر دلیلی از زمین بیرون برود وقتی بدون اجازه داور به میدان بازگردد با کارت زرد او مواجه می شود اما نمی دانم چرا در بعضی از بازی ها هر یازده بازیکن بی اجازه از زمین خارج مَی شوند و بی اجازه به زمین می آیند اما نه تنها داور که هیچ مرجعی، کاری با آنها ندارند، اخیرا در فوتبال ایران مد شده تیم ها به راحتی ترک زمین می کنند و بعد از دقایق زیادی که بازی را از نفس انداختند به زمین می آیند و هیچ کسی هم کاری به کار آنها ندارد.


او ادامه داد: همیشه گفته ام وینگو بگوویچ یکی از بهترین و باشخصیت ترین مربیانی است که به فوتبال ایران آمده اما ببینید چه کرده ایم که او هم یاد گرفته تیمش را از زمین بیرون بکشد، ای کاش وقتی در دقیقه ٩٣ بازی برابر اکسین یک پنالتی به ضرر ما گرفته شد ما هم تیم مان را از زمین بیرون می کشیدیم و بعد از ده دقیقه و وقتی تمرکز حریف را بر هم زدیم به زمین می آمدیم تا آنها هم نتوانند در مقابل ما پیروز شوند.


رضاییان ادامه داد: ما برای آقای حیدری احترام خاصی قائل هستیم اما وقتی بررسی کردیم دیدیم که در یکی دیگر از قضاوت های ایشان هم یکی از تیم ها اقدام به ترک زمین کرده بود، این موضوع نشان می دهد که نوع مدیریت ایشان و اینکه بعد از این اتفاقات از سوی کمیته انضباطی تصمیمی گرفته نمی شود، تیم ها به راحتی هرکاری دلشان بخواهد انجام می دهند.


مدیرعامل ملوانان در رابطه با کسر امتیاز به دلیل شکایت بازیکن خارجی این تیم گفت: آخرین باری که ما با فیفا ارتباط گرفتیم و زمان خریدیم دیگر خبری نشده و نمی دانم چطور بعضی از دوستان از به پایان رسیدن زمان می گویند اما این اتفاق نیفتاده و فیفا تقاضای ما را پذیرفته بود، اینکه بعضی از دوستان، درباره تاریخ خاصی صحبت می کنند من در جریان نیستم بهتر است خودشان در این مورد توضیح بیشتر بدهند.

دیدگاه‌ها