کد خبر : 1396307 | 28 بهمن 1395 ساعت 18:45 | 34K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد شدید رئیس سابق بارسا از بارتومئو

هرکسی جای رئیس بارسلونا بود استعفا می داد!

خوان لاپورتا که بین سال های 2003 تا 2009 ریاست باشگاه بارسلونا را بر عهده داشت، معمولا از هر فرصتی برای انتقاد از ریاست فعلی باشگاه استفاده می کند.

هرکسی جای رئیس بارسلونا بود استعفا می داد!

به گزارش "ورزش سه"، لاپورتا که تابستان 2015 در تلاش مجدد برای رسیدن به ریاست بارسلونا از جوز بارتومئو شکست خورد، در چند سال اخیر بارها بارتومئو را زیر سوال برده است. از جنجال های پیش آمده در راه جذب نیمار و دادگاهی شدن های مختلف در همین زمینه گرفته تا انتقاد به عدم حمایت باشگاه بارسلونا از مسی در پرونده تخلف مالیاتی، سوژه های انتقادی لاپورتا از ریاست بارسلونا بوده است.

 

 

1173308

 

 

در این بین شکست سنگین 4-0 بارسا از پاری سن ژرمن در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان و نیز عقب افتادن بارسا از رئال در لالیگا باعث شد تا لاپورتا انتقاد شدید دیگری به بارتومئو وارد کند.

 

 او در همین رابطه گفت: هر رئیسی جای او بود، عذرخواهی می‌کرد یا استعفا می‌داد و به زندگی‌اش می‌پرداخت؛ اما بارتومئو هیچ کدام از این کارها را انجام نداد و من در چند روز گذشته او را در هیچ جایی ندیدم.

گروه جدید ریاستی باشگاه در حال نابود کردن میراث بارسلونا هستند. آن‌ها فقط به منافع و بیزینس خودشان می‌پردازند و به تیم توجهی ندارند. ماندن باشگاه دست این گروه بسیار خطرناک است.»

 

لازم به ذکر است که رسانه های اسپانیایی ادعا کرده اند که بارتومئو تحت تاثیر همین فشارها قصد دارد سال 2018 از ریاست بارسلونا کناره گیری کند.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها