کد خبر : 1396336 | 28 بهمن 1395 ساعت 18:05 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

نورافکن برنده جنگ‌های تن به تن فولادشهر

جوان اول این روزهای میانه میدان استقلال همچنان باقدرت بدنی بالای خود تفاوت را در زمین رقم می زند تا یکی از عناصر اصلی درخشش ادامه دار آبی های پایتخت باشد.

به گزارش "ورزش سه"، امید نورافکن در بازی با ذوب آهن یک بار دیگر توانایی هایش را به عنوان بازیکنی تخریب چی به رخ کشید و در روزی که بیشتر شرح وظایفش در کنترل هافبک های بازیساز ذوب آهن خلاصه می شد در بیشتر جنگ های تن به تن برنده شد تا برتری میانه میدان به استقلال برسد.


نورافکن در این بازی بارها با مرتضی تبریزی، احسان پهلوان و مهدی رجب زاده پا به سن گذاشته رخ به رخ شد و توانست این جنگ ها را یکی پس از دیگری ببرد تا همین اتفاق برتری میانه میدان استقلال را کاملا نشان بدهد و زمینه برتری این تیم را فراهم کند. 

 

1181141


کلیدی ترین صحنه هایی که نورافکن توانست نقش خود را نشان بدهد در اواسط نیمه نخست بازی بود که با قدرت بدنی بالای خود توپ ربایی زیبایی از مرتضی تبریزی داشت و مهاجم کلیدی میزبان را وادار کرد تا با خشونت خود زمینه دریافت اخطار را فراهم کند. اتفاقی که عملا تبریزی را خلع سلاح کرد و باعث شد تا این بازیکن با ترس در ادامه بازی به توپ ضربه بزند.


نورافکن به حدی در این بازی دوید و جنگید که در 20 دقیقه پایانی وقتی از نظر بدنی افت کرد جای خود را به فرشید باقری داد تا استقلال همچنان قدرت بالای خود در مباحث تخریبی را حفظ کند. با روندی که نورافکن در ترکیب استقلال در پیش گرفته قطعا تا مدت ها جایگاهی ثابت برای خود رقم خواهد زد و دیگر کسی ریسک بیرون گذاشتن چنین بازیکنی را به جان نخواهد خرید.

دیدگاه‌ها