کد خبر : 1396850 | 30 بهمن 1395 ساعت 13:41 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

ناصحی: گشایش حاصل شد!

کاپیتان تیم فوتبال پدیده می‌گوید در بازی‌های گذشته هم خوب بوده‌اند اما توپ‌هایشان به گل تبدیل نمی‌شده است.

ناصحی: گشایش حاصل شد! 

به گزارش "ورزش سه"، رضا ناصحی در خصوص نتیجه 3 گله مقابل نفت آبادان  گفت: در بازی با آبادانی‌ها کار آسانی نداشتیم اما تمام توانمان را گذاشتیم تا بتوانیم پیروز میدان باشیم. ما بعد از مدت‌ها روزهای بدمان را پشت سر گذراندیم اگرچه عملکردمان در دیدارهای قبلی هم بد نبود و فقط بدشانس بودیم که نتیجه نمی‌گرفتیم. امیدوارم فشار روحی روانی با این برد از روی دوش بچه‌ها برداشته شود و بردهایمان ادامه‌دار شود.


وی در ادامه گفت: در بازی قبلی‌مان با فولاد هم موقعیت‌هایی داشتیم که خب تمام آنها به در بسته خورد. ما در نیم فصل اول خوب کار می‌کردیم اما در نیم فصل دوم نمی‌توانستیم آن نتایج را جبران کنیم، البته خیلی بد هم نبودیم اما انگار با شروع نیم فصل دوم طلسم شده بودیم و بازی با صنعت کلید گشایش این طلسم شد! امیدوارم در ادامه دیگر اسیر بدشانسی و طلسم نشویم و با روند خوب در مسابقاتمان شرکت کنیم.


او می‌گوید: باید تشکر ویژه‌ای از سعه صدر هواداران‌مان تا بدین‌جای کار داشته باشیم. البته نباید فراموش کرد که آقای مهاجری و کادرفنی پدیده هم برای گشودن دروازه حریفان توسط بازیکنان صبوری کردند. بخشی از گل خوردن و گل زدن ما به عدم تمرکزمان برمی‌گردد که در این بازی با حواس جمعی بیشتر به نسبت بازی‌های گذشته‌مان کار کردیم که خب نتیجه‌ای که باید را به دست آوردیم.

دیدگاه‌ها