کد خبر : 1396868 | 30 بهمن 1395 ساعت 14:06 | 29.6K بازدید | 0 دیدگاه

قرارداد فرناندز با باشگاه اسپانیایی فسخ می شود؟

دروازه‌بان ماشین در انتظار تصمیم فیفا (عکس)

دروازه بان اسپانیایی تیم ماشین سازی در انتظار تصمیم گیری فدراسیون جهانی فوتبال درباره خودش است.

به گزارش "ورزش‌سه"، مانوئل فرناندز دروازه بان فصل گذشته تیم لاکرونیای اسپانیا در ابتدای فصل شانزدهم لیگ برتر با حاشیه های فراوان به ایران آمد و پیراهن ماشین سازی را برتن کرد. فرناندز که عملکرد نسبتا خوبی هم در ماشین سازی داشت، در نیم فصل از این باشگاه درخواست رضایتنامه کرد اما این درخواست او مورد موافقت قرار نگرفت. 


مانوئل اما چند روز بعد به بهانه پرداخت نشدن مطالباتش بدون هماهنگی با مسئولان ماشین سازی ایران را ترک کرد و دیروز هم خبر رسید با یک باشگاه اسپانیایی قرارداد بسته است. این قرارداد با واکنش ماشین سازی مواجه شده است. مسئولان باشگاه تبریزی اعتقاد دارند آنها پول مانوئل را پرداخت کردند و قرارداد این بازیکن با باشگاه اسپانیایی غیرقانونی است. در این باره وقتی فرناندز از فدراسیون ایران درخواست ITC کرده ماشین سازان چنین کاری انجام ندادند تا فدراسیون جهانی فوتبال به موضوع ورود کند.

 

1181606


فیفا طی نامه ای به ماشین سازی دلیل عدم صدور ITC را جویا شده و مسئولان این باشگاه نیز توضیحات خود را ارائه کردند. حالا دروازه بان اسپانیایی درانتظار تصمیم فدراسیون جهانی است تا تکلیفش روشن شود.


اگر فیفا در این ماجرا به سود ماشین سازی رای بدهد، مانوئل یا باید برگردد و برای تیم تبریزی بازی کند و یا اینکه غرامت فسخ قرارداد یک طرفه را بپردازد.

دیدگاه‌ها