کد خبر : 1396872 | 30 بهمن 1395 ساعت 14:21 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

تلاشمان حفظ تیم در لیگ است؛

نوروزی: این رفتار هواداران مشکلی را حل نمی‌کند!

رضا نوروزی مهاجم تیم صنعت نفت آبادان معتقد است که رفتار اعتراضی هواداران آبادانی بیشتر به تیم ضربه خواهد زد.

نوروزی: این رفتار هواداران مشکلی را حل نمی‌کند!

رضا نوروزی مهاجم تیم صنعت نفت آبادان که با مصدومیت مدتی از دور از میادین است، در مورد شرایط جسمانی خود به "ورزش سه" گفت: مدتی است که فیزیوتراپی می کنم؛ از هفته دیگر تمریناتم را شروع خواهم کرد و از دو هفته دیگر می توانم به میدان بروم.


نوروزی در مورد شکست سه بر صفر روز گذشته برابر پدیده در خانه ادامه داد: نمی دانم چه مشکلی در تیم ایجاد شده که مدتی موفق به گل زدن نشده ایم. بازی دیروز هم داوری در آن خیلی تاثیرگذار بود و پنالتی که منجر به گل دوم شد، اصلا پنالتی نبود. هیچ برخوردی وجود نداشت و وقتی 2 بر صفر عقب افتادیم شرایط خیلی سخت تر شد. در نیمه دوم هم تنها موقعیت پدیده شوت اکبر ایمانی بود که به گل سوم تبدیل شد. متاسفانه نتوانستیم این بازی را ببریم و با نتیجه 3 بر صفر در خانه باختیم. حالا هم تمام تلاشمان این است که در لیگ بمانیم.


مهاجم تیم صنعت نفت در مورد سنگ زدن به فیروز کریمی که در دیدار روز گذشته اتفاق افتاد و همچنین شعارهای هواداران در میان بازی ادامه داد: خیلی شرایط سختی داریم.هواداران نتیجه می خواهند و نیم فصل دوم هم امتیاز گرفتن خیلی سخت است ولی چیزی که مشخص است این است که باید کمک کنند و اینطوری نه تنها مشکلی حل نمی شود که به مشکلات هم افزوده می شود.


نوروزی با بیان اینکه برای بازیکنان این تیم بازی در ورزشگاه خانگی بسیار دشوار شده است، افزود: در چند بازی نیم فصل دوم جو سنگینی را در ورزشگاه داریم و هواداران به بازیکنان و مدیرعامل تیم فحاشی می کنند. اگر تیم را دوست دارند باید در حال حاضر به ما کمک کنند. بار سنگینی روی دوش بازیکنان وجود دارد و ما برای خارج شدن از این شرایط به کمک هواداران نیاز داریم. 


نوروزی در پایان در پاسخ به این سوال که با این شرایط بازی کردن خارج از آبادان برای بازیکنان راحت تر است، خاطرنشان کرد: بله همینطور است و با این شرایط بیرون از خانه شرایط بهتری داریم.

دیدگاه‌ها