کد خبر : 1396885 | 30 بهمن 1395 ساعت 16:45 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با توتواسپورت

دنی آلوس: حذف بارسا به نفع ما خواهد بود!

دنی آلوس، مدافع برزیلی سابق بارسلونا که تابستان امسال به یوونتوس پیوست، از حذف احتمالی آبی اناری ها در لیگ قهرمانان استقبال کرد.

دنی آلوس: حذف بارسا به نفع ما خواهد بود!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا سه شنبه شب در پاریس با نتیجه باورنکردنی 4-0 مغلوب پاری سن ژرمن شد تا در آستانه حذف از لیگ قهرمانان قرار بگیرد. حذف مدعی اول قهرمانی، بدون شک خبر خوبی برای دیگر مدعیان خواهد بود و آلوس نیز با این مساله موافق است.

 

 

1181627

 

 

مدافع برزیلی یوونتوس که 8 سال سابقه بازی برای بارسا را در کارنامه دارد، در مورد حذف احتمالی این تیم گفت:« شاید خودخواهی باشد ولی این یک حقیقت است که حذف بارسلونا به نفع ما خواهد بود. اینگونه یک مدعی قهرمانی و یک رقیب مستقیم، از دور رقابت ها کنار می رود. هرچند نمی توانم کتمان کنم که همیشه موفقیت بارسا و خوشحالی دوستانم در بارسلونا را می خواهم.

اونای امری(مربی پاری سن ژرمن) بارسلونا را خیلی خوب می شناسد و مطمئنم که در بازی برگشت نیز تیمش را با سازماندهی و تمرکزی مشابه بازی رفت به زمین خواهد فرستاد.»

 

آلوس در مورد حضورش در یوونتوس نیز گفت:« اوضاع خوب پیش می رود؛ با این حال دوست دارم بیشتر بازی کنم. من همیشه در خدمت تیم و تابع دستورات مربی هستم.»

دیدگاه‌ها