کد خبر : 1396990 | 30 بهمن 1395 ساعت 20:22 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

توقف سیتی مقابل هادرسفیلد در FA Cup

منچسترسیتی مقابل حریف گمنام خود متوقف شد تا کار به بازی تکراری کشیده شود

توقف سیتی مقابل هادرسفیلد در FA Cup

 

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی که در هفته های اخیر نتایج خوبی در لیگ برتر گرفته است، برای صعود به مرحله بعد جام حذفی به مصاف هادرسفیلد گمنام رفت.

 

بر خلاف انتظار، اولین موقعیت در دقیقه 6 برای هادرسفیلد ایجاد شد و ضربه لاپارا توسط کلودیو براوو دفع شد تا مشخص شود سیتی کار راحتی برای صعود ندارد.

 

در دقیقه 9، پاس به عقب اشتباه فرناندینیو شرایط را برای براوو دشوار ساخت اما در نهایت این سنگربان شیلیایی موفق شد توپ را از مقابل کانر دور کند. لحظاتی بعد، نولیتو موقعیت بسیار خوبی برای باز کردن دروازه حریف داشت اما کولمن مانع آن شد و در برگشت نیز ناواس از موقعیت استفاده نکرد.

 

 

1181726

 

 

در دقیقه 24، سرخیو آگوئرو در مقابل دروازه حریف صاحب موقعیت شد اما ضربه والی او با خوش شانسی حریف به بیرون رفت.

 

در دقیقه 37، لاپارا درون محوطه جریمه صاحب موقعت شوتزنی شد اما ضربه آرام او در اختیار براوو قرار گرفت. در اواخر نیمه اول نیز آگوئرو روی پاس فرناندینیو در آستانه گلزنی قرار داشت اما باز هم کولمن ناجی تیمش شد تا 45 دقیقه اول با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

 

 

1181730

 

 

با شروع نیمه دوم، شاگردان گواردیولا تلاش زیادی برای تغییر نتیجه داشتند و دو بار در دقایق ابتدایی توسط آگوئرو و دلف صاحب موقعیت شدند که هر دو توپ هدر رفت.

 

لحظاتی بعد، ارسال نولیتو موقعیت خوبی را برای اوتامندی فراهم کرد اما کارنر دروازه تیمش را نجات داد تا بازی بدون گل پیگیری شود.

 

 

1181727

 

 

در دقیقه 64، نولیتو موقعیت خوبی را در محوطه برای کولاروف مهیا کرد اما این مدافع صربستانی در استفاده از آن ناتوان بود. در دقیقه 73، ناواس با نفوذ از جناح راست ضربه ای دیدنی را به سمت دروازه هاردسفیلد نواخت اما این موقعیت نیز تبدیل به گل نشد.

 

هرچه به دقایق پایانی بازی نزدیک تر شدیم، سیتیزن ها خیمه سنگین تری روی دروازه هاردسفیلد داشتند اما در خلق موقعیت خطرناک توفیقی نداشتند. در اواخر بازی و با نفوذ زابالتا، فرناندینیو در موقعیت خوبی قرار گرفت اما خروج مناسب کولمن مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

 

در نهایت تلاش سیتیزن ها به جایی نرسد تا شاگردان گواردیولا برابر این تیم گمنام به تساوی رضایت دهند.

دیدگاه‌ها