کد خبر : 1397673 | 03 اسفند 1395 ساعت 13:50 | 7.1K بازدید | 1 دیدگاه

مایلی کهن در تیم اتحاد به وجود آورده است

حبیبی:ملوان اراده لیگ برتری شدن دارد

مربی ملوانان معتقد است لیگ دسته اول با فشردگی کامل پیش می رود و این تیم 9 فینال را برای رسیدن به لیگ برتر پیش روی خود دارد.

حبیبی:ملوان اراده لیگ برتری شدن دارد

به گزارش "ورزش سه"، محمد حبیبی این روزها به همراه این تیم در لیگ دسته اول به فعالیت می پردازد. حبیبی در رابطه با اوضاع این لیگ می گوید: سال های گذشته هم این لیگ را پیگیری می کردم اما فکر می کنم این لیگ بسیار عجیب و غریب و در بالاترین سطح رقابت پیش می رود، به غیر از تیم های صدرنشین، اکنون تا تیم یازدهم جدول می توانند خود را مدعی صعود بدانند، با توجه به کم بودن اختلاف امتیاز تیم ها و اینکه 9 دیدار باقی مانده است یازده تیم اول لیگ می توانند وارد کورس صعود شوند. 


مربی ملوانان در رابطه با شرایط این تیم گفت: شرایط برای ما هم به مانند تیم های دیگر سخت است، تا پایان سال 3 بازی پیش رو داریم که فکر می کنم نتیجه آنها می تواند تعیین کننده باشد، در صورتی که ما بتوانیم از این بازی ها به سلامت عبور کنیم در سال آینده بازی های به نسبت راحت تری را پیش رو خواهیم داشت. از همه انزلی چی ها ممنونم که این طور با عشق از تیم شان حمایت می کنند و به دنبال برتری و موفقیت آن هستند. 


او ادامه داد: روز گذشته توانستیم در کرمان یک امتیاز ارزشمند به دست بیاوریم، البته متاسفانه پوریا غلامی حین گرم کردن آسیب دید که امیدواریم مشکل خاصی برای او به وجود نیامده باشد، تیم جوانی داریم که فوتبال خوبی هم به نمایش می گذارد، این را از استقبال هواداران در انزلی می توان فهمید، در بازی های مان موقعیت های خوبی به دست می آوریم که می توانیم با استفاده از آنها به لیگ برتر صعود کنیم، بهرحال تیم جوان ما اراده فوق العاده ای به همراه دارد که انشالله به زودی لیگ برتری شدن مان را به تثبیت می رسانند. 


حبیبی در رابطه با همکاری با مایلی کهن می گوید: خوشبختانه آقای مایلی کهن توانسته اتحاد خاصی بین بازیکنان و اعضای کادر فنی به وجود بیاورد، او نهایت احترام را به همه ما می گذارد و این احترام گذاشتن او باعث شده تا بازیکنان رابطه بسیار خوبی با او پیدا کنند. نکته جالب اینکه وی از برای بازی های مختلف از تمام اعضای کادر فنی نظرخواهی می کند، نکته بسیار خوبی که درباره او وجود دارد این است که مایلی کهن یک وطن پرست تمام عیار است. 


مربی دروازه بان های ملوان درباره اختلاف نظر با سرمربی این تیم گفت: هیچ اختلاف نظری وجود ندارد، با این که کار من اختصاصی است اما او باعث شده تا در تصمیم گیری راحت باشیم، آقای مایلی کهن نظارت می کند، او بزرگتر تیم است و در نهایت تصمیم آخر را می گیرد اما صادقانه باید بگویم که به نظرات همه اعضای کادر فنی احترام کامل می گذارد. همین اتفاق نیز باعث شده تا مردم از نحوه بازی تیم شان رضایت داشته باشند و تمام این تصمیم گیری ها روی بازی روان تیم نیز تاثیر می گذارد. 


حبیبی درباره دروازه بان های ملوان گفت: ایمان صادقی دروازه بان اول ماست که این روزها بسیار باتجربه تر شده و توانسته از این تجربه خود استفاده مثبت کند، از طرفی نیما میرزازاد نیز در 10 بازی به عنوان دروازه بان اصلی به میدان رفته است، البته به دلیل اینکه نیما در اردوهای تیم ملی جوانان نیز حضور دارد ممکن است کمتر از او بتوانیم استفاده کنیم اما با این حال در بازی های تیم امید نیز او را به میدان می فرستیم تا از شرایط مسابقه دور نشود. 


او ادامه داد: ما دو گلر بسیار خوب دیگر نیز داریم که باید نام های شان را به خاطر بسپاریم چرا که به زودی از آنها بیشتر خواهیم شنید، علی رضا حیدری دروازه بان سوم ماست که از شخصیت بسیار بالایی سود می برد، علاوه بر او مبین عشایری را نیز از تیم جوانان آوردیم، دروازه بانی که گلر اول تیم ملی نوجوانان است، در این میان باید از آقای رمضان احمدپور، مربی گلرهای تیم جوانان ملوان هم تشکر کنم که با تمام توان این استعدادهای جوان را به فوتبال ایران معرفی می کند. 


حبیبی در پایان در رابطه با وضعیت مالی این باشگاه گفت: خداراشکر امسال وضعیت خوبی داریم، از همین جا هم به آقای دنیامالی بابت درگذشت فرزندشان تسلیت می گویم و هم از وی ممنونم که به تنهایی بار مشکلات تیم را به دوش می کشد، بهرحال پیگیری های او باعث شده تا هم در تیم عدالت رعایت شود و هم اوضاع به خوبی پیش برود، از آقای رضاییان هم ممنونم که تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم به کار گرفته است، او از صادق ترین مدیران فوتبال ایران است.

دیدگاه‌ها