کد خبر : 1398173 | 05 اسفند 1395 ساعت 16:34 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

جنب و جوش مشهد برای نبرد با تراکتور

حال و هوای این روزهای شهر مشهد شکل فوتبالی به خود گرفته و هواداران خود را آماده حضور در استادیوم می کنند.

جنب و جوش مشهد برای نبرد با تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، در ابتدای فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران هواداران تیم های مشهدی حضور قابل توجهی در استادیوم ثامن داشتند. برغم اینکه این ورزشگاه در خارج از شهر مشهد و در منطقه کوهستانی شاندیز قرار دارد، اما نتایج مطلوب چند بازی ابتدایی، تعداد زیادی را به ورزشگاه کشاند.


رفته رفته با کسب نتایج ضعیف و تنزل تیم های سیاه جامگان و پدیده به رده های پایین جدول، حضور هواداران هم تحت تاثیر قرار گرفت. به نحوی که تعداد آنها در اغلب بازی ها به راحتی قابل شمارش بود. با بروز مشکلات مالی و عدم نتیجه گیری شکاف بین هواداران و تیم ها افزایش یافت.


سال گذشته در شرایطی مشابه وقتی کار سیاه جامگان به بازی آخر لیگ کشیده شد، از ریز و درشت مسئولین و چهره های ورزشی استان خراسان بسیج عمومی تشکیل دادند و از هم استانی های خود مطالبه حضور کردند. این حمایت عمومی به حضور پررنگ هواداران مشهدی در دیدار سیاه جامگان برابر ملوان منجر شد. نتیجه آن، پیروزی دراماتیک و بقا در لیگ بود.


حالا پس از گذشت یک سال، سیاه جامگان ابومسلم شرایطی تکراری در لیگ برتر تجربه می کند. در اقدامی مشابه هواداران این تیم پا پیش گذاشته و با ایجاد کمپین های اینترنتی سعی دارند تماشاگران را با استادیوم ثامن آشتی بدهند. اعضای تیم و بازیکنان هم با اعلام حمایت از این حرکت به موج هواداران پیوسته اند.


یکی از پایه گذاران این تشکل می گوید: هدف ما این است که بتوانیم هواداران مشهدی را به ورزشگاه برگردانیم.


هیات فوتبال خراسان رضوی هم اعلام کرده بازی روز جمعه سیاه جامگان و تراکتورسازی برای هواداران مشهدی رایگان خواهد بود.


البته بحث استادیوم امام رضا همچنان داغ است. ورزشگاهی شکیل در قلب شهر مشهد که در صورت افتتاح و صدور مجوز برای تیم های مشهدی بخش بزرگی از مشکل هواداران برای حضور را مرتفع می کند.

دیدگاه‌ها