کد خبر : 1398426 | 06 اسفند 1395 ساعت 18:58 | 41.1K بازدید | 3 دیدگاه

در حالت نامتعادل توپ را گل کردم

حاتمی: مدافع سیاه‌جامگان کم‌فروشی نکرد

مهاجم تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد برد مقابل سیاه‌جامگان از نان شب برای تیمش واجب‌تر بوده است.

حاتمی: مدافع سیاه‌جامگان کم‌فروشی نکرد

به گزارش "ورزش سه"، فرزاد حاتمی در پایان دیدار تیمش مقابل سیاه‌جامگان که با برتری تراکتورسازان همراه شد،‌درباره روند مسابقه اظهار داشت: «بازی خوبی انجام دادیم و خداراشکر 3 امتیاز را نیز گرفتیم. این 3 امتیاز از نان شب برای ما واجب‌تر بود؛ چون استقلال به ما نزدیک شده و باید فاصله مان را با پرسپولیس و استقلال حفظ می‌کردیم.»


وی درباره گلی که به ثمر رساند، گفت: «من در حالت نامتعادل به توپ ضربه زدم. آن توپ برای من نبود و فکر می‌کنم دعای هواداران باعث این گل شد. خوشحالم که گامی برای موفقیت تراکتورسازی برداشتم و امیدوارم باز هم مثمرثمر باشم.»

 

مهاجم تراکتورسازی درباره برخوردش با محمدرضا خانزاده که منجر به شکستگی بینی مدافع سیاه‌جامگان شد، بیان کرد: «من خداداد عزیزی را از بچگی دوست داشتم و دارم اما درباره این صحنه به یاد ندارم کسی را در فوتبالم عمدا زده باشم. من محکم روی توپ رفتم و خانزاده از پشت من آمد و ناگهان دیدم او روی زمین است. هیچ عمدی در کار نبود.»

 

حاتمی درباره شایعاتی که درباره کم‌کاری مدافع سیاه‌جامگان در فضای مجازی ایجاد شده،‌افزود: «این حرف‌ها درست نیست. مدافع سیاه‌جامگان هیچ‌کاری نمی‌توانست روی گل انجام دهد. برخی دنبال داستان‌سازی و حاشیه هستند. هیچ بازیکنی کم‌فروشی نمی‌کند و بازیکنان ایرانی پاک هستند و هیچ‌کس خودش را زیر سوال نمی‌برد.»

دیدگاه‌ها