کد خبر : 1398432 | 06 اسفند 1395 ساعت 19:09 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

صحبت هایی در مورد اعتصاب داشته ایم؛

بادامکی: قرار شده سه شنبه پول بدهند

حسین بادامکی هافبک تیم سیاه جامگان می گوید که در هفته های اخیر داورها تیم های مشهدی را اذیت کرده اند.

بادامکی: قرار شده سه شنبه پول بدهند

به گزارش "ورزش سه"، حسین بادامکی پس از شکست 2 بر یک سیاه‌جامگان مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: ما در نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم، اما در نیمه دوم محتاط بودیم و عقب نشستیم. با این حال موقعیت داشتیم و تراکتورسازی به جز اوت دستی، کرنر و ایستگاهی‌هایی که داور به آنها می‌داد، موقعیت خاصی نداشت.


وی درباره اینکه در زمین به داور مسابقه اعتراض‌های زیادی می‌کرد و به نظر کمی عصبی هم به نظر می‌رسید، گفت: نوع سوت زدن داور طوری بود که بازیکنان ما را اذیت و عصبی می‌کرد. هر اتفاقی رخ می‌داد به سود تراکتورسازی خطا اعلام می‌شد و در مقابل خطاهای واضحی روی بازیکنان ما بود که حتی کارت داشت، اما داور عکس‌العملی نشان نمی‌داد. به نظرم گل دوم تراکتورسازی می‌توانست به ثمر نرسد. داور در دو قدمی حاتمی ایستاده بود که او با مشت به صورت بازیکن ما کوبید. متأسفانه داور این صحنه را ندید و بازیکن تراکتورسازی را اخراج نکرد و در ادامه همان بازیکن توپ را تبدیل به گل کرد.


کاپیتان تیم فوتبال سیاه‌جامگان ادامه داد: به نظرم آقای کامرانی‌فر عزیز کمی لطف‌شان در این هفته‌ها شامل تیم‌های مشهدی شده است. ما که در این هفته‌ها نیاز به امتیاز داریم با این داوری‌ها اذیت می‌شویم. بازیکنی که باید اخراج می‌شد، به تشخیص داور اخراج نمی‌شود و گل می‌زند. باید به ایشان (کامرانی‌فر) تبریک بگویم.


بادامکی درباره اینکه آیا در اواخر بازی خودش از کادرفنی درخواست کرد که او را تعویض کنند، گفت: بله، من با هاشمی‌نسب صحبت کردم که تعویض شوم. چون آسیب دیده بودم و هم سرماخوردگی داشتم و بدنم تحلیل رفته بود، خواستم تعویض شوم.


وی در خصوص اینکه گویا سیاه‌جامگان شرایط مالی خوبی هم ندارد و تاکنون چند درصد پول گرفته‌اند، اظهار داشت: شرایط مالی خوبی که نداریم و این مسئله مشخص است. چند روز پیش به بچه‌ها نفری چهار پنج میلیون داده‌اند و قرار شد روز سه‌شنبه 10 درصد و اگر پیروز شویم 15 درصد به بازیکنان بدهند. باید ببینیم این قول عملی می‌شود یا نه. خود من که از اول فصل در تیم هستم تاکنون 20 درصد گرفته‌ام و کسانی که نیم فصل آمدند یک ریال هم نگرفته‌اند. کار کردن در این شرایط سخت است. گفته‌اند که سه‌شنبه به حساب بازیکنان تیم پول واریز می‌کنند. باید ببینیم این قول عملی می‌شود یا خیر.


هافبک تیم فوتبال سیاه‌جامگان در واکنش به این مسئله که آیا قرار است با ادامه این روند بازیکنان این تیم مشهدی اعتصاب کنند و در تمرینات حاضر نشوند، تصریح کرد: صحبت‌هایی در این خصوص بوده، چون همه اعضای تیم به مرحله‌ای رسیده‌اند که واقعاً شرایط مالی اذیت‌شان می‌کند. حالا آقای عباسی صحبت کرده و قول داده است تا سه‌شنبه بخشی از پول بازیکنان را بدهد.

دیدگاه‌ها