کد خبر : 1398597 | 07 اسفند 1395 ساعت 14:12 | 19.5K بازدید | 1 دیدگاه

اظهارنظر مالک سیاه‎‌جامگان درباره استعفای خداداد

مالک باشگاه سیاه جامگان در رابطه با استعفای خداداد عزیزی و حضور مربی جدید در این تیم می گوید تا با خداداد جلسه نداشته باشیم و به بررسی کامل نپردازیم نمی توانیم درباره آینده مربیگری تیم صحبت کنیم.

اظهارنظر مالک سیاه‎‌جامگان درباره استعفای خداداد

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا عباسی در رابطه با شرایط فعلی تیم سیاه جامگان به اظهارنظر پرداخت، وی درباره استعفای خداداد عزیزی گفت: ما از ابتدا نیز خداداد را برای سمت مدیرفنی انتخاب کردیم اما او تصمیم گرفت سرمربیگری تیم را برعهده بگیرد، او اگر بخواهد می تواند در سمت دیگری غیر از پست سرمربی مشغول به فعالیت شود، اکنون از استعفای او ناراحت هستم و باید در اسرع وقت با او صحبت کنم. برای این مهم است که خداداد در مجموعه سیاه جامگان باقی بماند و به فعالیت بپردازد.  


او ادامه داد: بهرحال وقتی ایشان به رفتن از تیم اصرار داشته باشد نیز باید از او تشکر ویژه ای کنیم. بهرحال حضور خداداد در تیم سیاه جامگان برای ما مهم است و به او اعتقاد داشتیم که وی را به تیم آوردیم، در این مدت نیز او زحمات بسیاری برای تیم کشید. 


مالک سیاه جامگان درباره مذاکره با مربیان دیگر گفت: فعلا چیزی در این باره نمی توانم بگویم، ما باید ابتدا با خداداد صحبت کنیم و به بررسی نهایی برسیم، سپس درباره آینده تیم تصمیم گیری کنیم. قطعا پس از جلسه با عزیزی تکلیف نیمکت تیم را روشن می کنیم و از الان چیزی در این باره نمی توان گفت.

دیدگاه‌ها