کد خبر : 1398906 | 08 اسفند 1395 ساعت 16:40 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

سیمون مینیوله:

لیورپول بدون سوارز، تیم بهتری است

گلر بلژیکی معتقد است که مغلوب کردن لیورپول فعلی سخت تر از زمانی است که لوئیس سوارز برای قرمزهای آنفیلد بازی می کرد.

لیورپول بدون سوارز، تیم بهتری است

به گزارش "ورزش سه"، سوارز سال 2011 از آژاکس به لیورپول پیوست و در این تیم تبدیل به یک مهاجم سرشناس جهانی شد. او تابستان 2014 با رقمی بیش از 80 میلیون یورو لیورپول را به مقصد بارسلونا ترک کرد و حالا کیفیت و شهرتی بیشتر از گذشته هم دارد.

 

 

1183179

 

 

سیمون مینیوله، گلر بلژیکی لیورپول، در مقایسه لیورپول فعلی با چند سال گذشته گفت:« ما 25 بازیکن در تیم مان داریم؛ اما در نهایت تنها 11 نفر می توانند به میدان بروند و بنابر این همواره تعدادی از بازیکنان در آخر هفته ها برای عدم قرارگیری در ترکیب اصلی ناامید می شوند.

ما همه در تیم برای یک هدف می جنگیم و به نظر من این نقطه قوت تیم ماست. وقتی من به لیورپول آمدم، تیم به برخی بازیکنان متکی بود. لوییس سوارز و دنیل استوریج گلزنی می کردند و جرارد هنوز در تیم بازی می کرد.

حالا قدرت لیورپول مربوط به اتحاد میان بازیکنان است. ما همه در تیم به یکدیگر اعتماد داریم. اگر به آن زمان بازگردیم، اگر تیمی می توانست لوییس را مهار کند، برای لیورپول مشکل ساز می شد؛ اما حالا حریف مقابل باید با یک تاکتیک تیمی مقابله کرده و تمام بازیکنان لیورپول را مهار کند. شکست دادن این لیورپول سخت تر از گذشته است و ما به تیم بهتری بدل شده ایم.»

دیدگاه‌ها