کد خبر : 1398918 | 08 اسفند 1395 ساعت 17:50 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی گیتی‌پسند در دیدار جنجالی

گیتی‌پسند اصفهان موفق شد در دیداری حساس و پُر برخورد برابر تاسیسات دریایی تهران به برتری برسد.

پیروزی گیتی‌پسند در دیدار جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین بازی هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال گیتی‌پسند اصفهان از ساعت 16 امروز در سالن پیروزی میزبان تاسیسات دریایی بود که وحید شمسایی را حتی روی نیمکت نداشت و این مربی- بازیکن از روی سکوها تیم‌اش را هدایت می‌کرد.


گیتی‌پسند که با فاصله 5 امتیازی نسبت به مس سونگون در صدر جدول قرار داشت برای کسب عنوان قهرمانی باید در این مسابقه نتیجه می‌گرفت که در حضور پُر شور تماشاگرانش به این مهم رسید و با وجود اینکه بازی تا سه دقیقه به پایان با نتیجه 2 بر 2 پیگیری می‌شد، در نهایت توانست روی پاس احمد اسماعیلی‌پور و شوت مهران عالیقدر از زاویه بسته گل سوم و برتری را بزند.


مورنو و احمد اسماعیل‌پور دو گل ابتدایی گیتی‌پسند را در این مسابقه به ثمر رساندند و علیرضا وفایی و چگو نیز گلزنان تاسیسات دریایی بودند.


این بازی دست خوش حواشی زیادی بود و در فاصله پنج دقیقه به پایان مسابقه تعدادی از هواداران با نیمکت‌نشینان تاسیسات دریایی درگیری لفظی پیدا کردند و در پایان مسابقه نیز وحید شمسایی اعتراض شدیدی به ناظر داوری داشت و به عملکرد داوران معترض بود؛ ضمن اینکه محمد کشاورز به دلیل مصدومیت نتوانست تا پایان گیتی‌پسند را همراهی کند.


گیتی‌پسند با این برتری 57 امتیازی شد و در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ برتر فوتسال با اختلاف 5 امتیازی نسبت به مس سونگون به صدرنشینی‌اش ادامه داد.

دیدگاه‌ها