کد خبر : 1399468 | 10 اسفند 1395 ساعت 15:10 | 43.2K بازدید | 13 دیدگاه

گزارش موندودپورتیوو:

ادعای عجیب در مورد جایگاه واقعی رئال و بارسا!

نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا امروز در گزارشی ادعا کرده که اگر اشتباهات داوری نبود، رئال مادرید 13 امتیاز کمتر از امتیازات فعلی اش داشت و بارسا باید 6 امتیاز بیشتر از حال حاضر خود کسب می کرد.

ادعای عجیب در مورد جایگاه واقعی رئال و بارسا!

به گزارش "ورزش سه"، یک پنالتی مشکوک به سود رئال در دیدار دو شب پیش این تیم مقابل ویارئال، سبب شده تا یک بار دیگر رسانه های بارسلونا روی اشتباهات داوری به سود رئال و به ضرر بارسا زوم کنند. این در حالی است که به گواه کارشناسان، دو گل ویارئال به رئال نیز باید مردود اعلام می شد و جالب اینکه در گزارش موندودپورتیوو به این مورد اشاره نشده است.

 

 

1184060

 

 

به ادعای این نشریه، رئال 55 امتیازی، بدون اشتباهات داوری الان 42 امتیاز داشت و بارسلونا که فعلا 54 امتیازی است، باید 60 امتیازی می شد. به عبارتی رئال با یک بازی کمتر، باید 18 امتیاز کمتر از بارسا داشته باشد!

 

 

1183758

 

 

در گزارش این نشریه آمده که در بازی رئال با اسپانیول که با پیروزی 2-0 رئال خاتمه یافت، داور باید راموس را اخراج می کرد و یک پنالتی هم برای اسپانیول اعلام نشده است. همچنین به اشتباهات داوری در بازی رئال مقابل مالاگا، دپورتیوو لاکرونیا و نیز ویارئال هم اشاره شده و ذکر شده است که رئال در هیچکدام از این سه بازی نباید پیروز می شد.

 

 

1184058

 

1184090

 

موندودپورتیوو به اشتباهات داوری در بازی بارسا با مالاگا، بتیس، سلتا و ویارئال نیز اشاره کرده است. در دو بازی اول، دو گل سالم بارسلونا به غلط مردود اعلام شد و مقابل ویارئال نیز یک پنالتی مسلم برای بارسا گرفته نشد.

در گزارش این نشریه، اشاره ای به اشتباهات داوری در ال کلاسیکو نشده است. گل آفسایدی که سوارز زد، خطای مشکوک به پنالتی ماسکرانو روی لوکاس و البته هند مشکوک به پنالتی کارواخال.

دیدگاه‌ها