کد خبر : 1399486 | 10 اسفند 1395 ساعت 16:32 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

اصغری‌مقدم: امید به لغزش گیتی‌پسند داریم

سرمربی- بازیکن دبیری تبریز امیدوار است با عدم نتیجه‌گیری گیتی‌پسند آنها بتوانند با کسب دو پیروزی به قهرمانی برسند.

اصغری‌مقدم: امید به لغزش گیتی‌پسند داریم

به گزارش "ورزش سه"، جواد اصغری مقدم با ابراز رضایت از شرایط دبیری تبریز گفت: مثل همیشه مسابقه سختی با فرش‌آرا داشتیم و به دلیل فشاری که از بازی قبل با گیتی‌پسند بود و اینکه شرایط بدنی تحلیل رفت، نیمه اول را بد شروع کردیم اما در نیمه دوم با صحبتی که با بازیکنان انجام دادیم آنها به بازی برگشتند و توانستیم به برتری برسیم.


او درمورد عدم اعلام نتیجه بازی‌شان مقابل طرح و توسعه الوند گفت: وقتی آنها بی‌دلیل در این مسابقه غیبت کردند مطمئنا نتیجه 3 بر صفر به سود ما خواهد شد؛ دو، سه روز قبل به ما اعلام کردند این سه امتیاز لحاظ شده و ما الان با فاصله چهار امتیازی نسبت به گیتی‌پسند در رده دوم قرار داریم.


سرمربی- بازیکن دبیری درخصوص شانس‌شان برای کسب قهرمانی گفت: ناامید نیستیم ولی کارمان سخت است؛ هنوز دو بازی تا پایان فصل باقی مانده و تصمیم داریم این دو مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذاریم و با جایگاه خوبی فصل را تمام کنیم؛ اگر گیتی‌پسند امتیاز از دست داد که چه بهتر ولی با این حال جایگاه دوم نیز برای تیم ما راضی کننده است.


اصغری‌مقدم با بیان اینکه وضعیت خوبی طی هفته‌های اخیر داشتیم، عنوان کرد: امکانات و بازیکنان گیتی‌پسند با هیچ تیمی قابل قیاس نیستند و با این شرایط باید قهرمان شوند اما همیشه اینطور نبوده که هر تیمی هزینه و مهره بیشتری دارد به مقام اول می‌رسد و ما امیدوار هستیم به این مهم دست پیدا کنیم.


او اضافه کرد: شاید امکانات و نفرات گیتی‌پسند نسبت به ما قوی‌تر باشند ولی دبیری در دو بازی با حفاری و شهروند ساری از اشتباهات فاحش داوری متضرر شد که اگر آن سه امتیازها را می‌گرفتیم شاید می‌توانستیم قهرمان شویم و حتی تا به این لحظه آن را قطعی کرده باشیم.


سرمربی- بازیکن دبیری درخصوص دو بازی گیتی‌پسند تا پایان فصل گفت: همه مسابقات در هفته‌های پایانی دشوار است؛ گیتی‌پسند این هفته دیدار سختی در اهواز با تیم ملی‌حفاری دارد و در هفته آخر نیز با یاسین بازی می‌کند که تیم محمدرضا حیدریان هم با وجود جوان بودن، انگیزه بسیار زیادی دارد؛ جوانان یاسین فوق‌العاده کردند که این جای جدول هستند و با این شرایط ناامید نیستیم تا به موفقیت برسیم.

دیدگاه‌ها