کد خبر : 1400113 | 13 اسفند 1395 ساعت 13:30 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

گالیانی: سهام میلان تا پایان امروز واگذار نمی‌شود

آدریانو گالیانی، نایب رئیس باشگاه میلان تایید کرد که واگذاری سهام باشگاه که مهلت نهایی اش نیمه شب امروز بود، انجام نخواهد شد.

گالیانی: سهام میلان تا پایان امروز واگذار نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، در چند روز اخیر خبرگزاری ها مدعی شدند که خریداران چینی دچار مشکلاتی شدند و پرداختی 3 قسط نهایی را بالا برده اند. مهلت نهایی آنها روز سوم مارس بود که قرار بود سهام باشگاه در این روز به طور کامل به گروه SES واگذار شود ولی گالیانی تایید کرد که این اتفاق تا پایان امروز رخ نخواهد داد.

 

 

1002244


او گفت:" واگذاری سهام تا پایان امروز انجام نخواهد شد. ما به دنبال راهی هستیم که هر چه سریعتر با خریداران به توافق جدیدی برسیم."


به نظر می‌رسد مالکان فعلی از این موضوع سود خواهند برد و چندان علاقه ای ندارند راجع به آن صحبت کنند. گالیانی در پاسخ به سوالات درباره توافقات آینده، توپ را به زمین حریف انداخت. او گفت:"  من کسی نیستم که مسئول پاسخ گویی به این سوال باشم. این سوال مربوط به خریداران است."


کمپانی SES که مالک آن، تاجر چینی، یونگهونگ لی است، وعده داده بود تا باشگاه میلان را به روزهای خوبش بازگرداند، روزهایی که آنها قهرمان اروپا بودند و در یک دهه اخیر دیگر موفق به کسب چنین عنوانی نشده اند.

 

دیدگاه‌ها