کد خبر : 1400118 | 13 اسفند 1395 ساعت 14:06 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

دورهمی والیبالی به میزبانی امیر عابدینی(عکس)

مدیرعامل سابق پرسپولیس و عضو کنونی فدراسیون فوتبال که سال‌ها در والیبال هم فعالیت می‌کرد، بعد از 6 سال ستاره‌های سابق تیم خود را دور هم جمع کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم والیبال داماش بعد از 4 سال تیم‌داری در لیگ‌برتر در سالی که قصد داشت برای قهرمانی خود را آماده کند، با مشکلات عجیب مالی روبه‌رو شد که در نهایت این اتفاق به انحلال این تیم انجامید.


ستاره‌های مطرح آن زمان اغلب در داماش توپ می‌زدند اما در سالی که آنها قصد داشتند تمام ستاره‌ها را برای قهرمانی دور هم جمع کنند این اتفاق رخ نداد و همان سال پایان تیم‌داری داماش به مدیرعاملی امیر عابدینی در والیبال بود. 


شب گذشته امیر عابدینی ستاره‌های آن روزهای داماش را پس از 6 سال یک بار دیگر به دور هم جمع کرد تا بازیکنانی مختلف از نسل‌های مختلف دور یک میز باشند. علیرضا نادی، مجتبی عطار، حمزه زرینی، مهدی مهدوی، علیرضا جدیدی، محمد محمدکاظم و بسیاری دیگر از بازیکنان آن روزهای داماش بودند که مرحوم حسین معدنی سرمربی گری آن را برعهده داشت و محمود افشاردوست مربی این تیم بود. 


حالا عطار سرمربی صالحین ورامین است، افشاردوست دبیر فدراسیون والیبال و سایرین جزو باتجربه‌های لیگ محسوب می‌شوند. این دورهمی به میزبانی امیر عابدینی بوده است و احتمالا از این پس بازیکنان سابق تیم‌ملی والیبال بیشتر دور هم جمع خواهند شد.

 

1184676

دیدگاه‌ها