کد خبر : 1400147 | 13 اسفند 1395 ساعت 15:22 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا هم در 48 ساعت نمی تواند کاری کند

میثاقیان: آبگوشت می‌خوریم چون ارزان است

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان با حضور در نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

میثاقیان: آبگوشت می‌خوریم چون ارزان است

به گزارش "ورزش سه"، اکبر میثاقیان که به تازگی به عنوان سرمربی سیاه جامگان انتخاب شده، با حضور در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید:


به زور آمدم
از دیدن خبرنگاران خوشحال هستم زیرا آنها به ورزش کمک می کنند. 8 بازی داریم که تعداد آن خیلی کم است اما خدا را شکر می کنم که مهره های خوبی در اختیار داریم. تیم شرایط سختی دارد اما بچه ها به خوبی تحمل کردند. صاحبان باشگاه نیز از جیب خودشان خرج می کنند و کار سختی است که در فوتبال ایران این هزینه ها را پرداخت کرد. نمی خواستم سرمربی سیاه جامگان شوم اما به زور آمدم و می دانم کار سختی داریم. به امام رضا توسل کردیم و این تیم نمایی از ابومسلم دارد که ما را یاد روزهای خوب می اندازد.


منصوریان مربی صاحب سبکی است
منصوریان مربی صاحب سبکی است و در کلاس مربی گری به او علاقه مند شدم. تیم او جوانان بسیار خوبی دارد که به خوبی در زمین حاضر می شوند. فردا بازی بسیار خوبی خواهیم داشت و می دانم که بازیکنان انگیزه زیادی دارند. در گذشته نیز ما برای دیدار با استقلال و پرسپولیس نقشه می چیدیم و امیدوارم مردم خراسان خوشحال شوند.


گواردیولا هم نمی تواند در 48 ساعت کاری کند
گواردیولا هم اگر سرمربی سیاه جامگان باشد، نمی تواند کاری برای تیم انجام دهد. ما 48 ساعت است در این تیم حضور داریم و تنها بحث روحی و روانی انجام دادیم. عزیزی برای این تیم بسیار زحمت کشید و در فضای سختی کار کرد. من نیز همیشه در جای سخت حضور داشتم و کار کردن در این فضا واقعا سخت است. زمانی برای انجام کار تاکتیکی نداشتیم اما بازی خوبی خواهیم دید.


آبگوشت ارزان بود که خوردیم
آبگوشت غذای ارزانی بود و به همین دلیل این غذا را انتخاب کردیم. در مشهد ششلیک از آبگوشت گران تر است و به همین دلیل با بازیکنان آبگوشت خوردیم.


قراردادم رایگان است
قرارداد من با سیاه جامگان رایگان است. ما با آقای عباسی دوست هستیم و با ایشان در ابومسلم روزهای خوبی داشتیم. این دوستان البته پول داشتند اما خوب مدیریت نکردند. بهترین مربی دنیا نیز در بعضی تیم ها نمی تواند نتیجه بگیرد.


برج میلاد نه، از طبقه اول می پرم
این دفعه از طبقه اول می پرم و به برج میلاد نمی روم. امام رضا کمک می کند که تیم ما در لیگ بماند. این تیم جزئی از تیم ابومسلم است و امیدوارم این تیم در آینده مانند ابومسلم شود.


تضمینی ندادم
اگر از اول فصل می آمدم شاید تضمین می دادم اما اکنون تضمینی برای ماندن تیم ندادم. من با همه توان آمدم و سه ماه باید همگی برای ماندن این تیم بجنگیم.


از فضای فوتبال خراسان خبر ندارم
من نمی دانم که چه فضایی در فوتبال خراسان است و باید این موضوع را از مدیران پرسید. معلوم نیست که چه تیمی بماند یا برود پس سیاستی در کار نیست که چه تیمی بماند یا برود.


مربیان جادوگر هستند
من اهل دعانویس و جادوگر نیستم و اهل این حرفها نبودم. من در این چند سال ندیدم؛ اما مربیان جادوگر واقعی هستند.

دیدگاه‌ها