کد خبر : 1400201 | 13 اسفند 1395 ساعت 17:15 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

آنچلوتی: به جانشین فیلیپ لام فکر نکرده ام

فیلیپ لام، کاپیتان بایرن چندی پیش رسما اعلام کرد که در پایان فصل از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

آنچلوتی: به جانشین فیلیپ لام فکر نکرده ام

 

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی که شاگردانش عصر فردا در هفته بیست‌و سوم بوندس‌لیگا میهمان اف‌سی‌ کلن هستند، با حضور در کنفرانس خبری گفت: «بازی سختی فردا در انتظار ماست. اف‌سی کلن تیم سازما‌ن‌یافته‌ای است، اما به تیمم و بازیکنان اعتماد دارم.

تمامی بازیکنان آماده هستند. متس هوملس هم دیگر مشکلی ندارد. بواتنگ هم می‌تواند به طور عادی تمرین کند و این نشانه خوبی است که تمامی بازیکنان آماده هستند.»

 

 

1179491

 

 

وی با اشاره به بازی اخیر تیمش در جام حذفی آلمان گفت: «بازی با شالکه بازی پرفشاری بود، به همین دلیل فکر می‌کنم فردا نتوانیم با 100 درصد قوا به مصاف کلن برویم و شاید آن طور که باید هجومی نباشیم.

چندین بازیکن تازه نفس در ترکیب‌مان داریم. پس از تمرینات امروز در مورد اینکه فردا چه کسانی در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت، تصمیم می‌گیریم.»

 

کارلتو همچنین درباره وضعیت هافبک جوان خود «جاشوا کیمیچ» گفت: «کیمیچ بازیکن مهمی برای ماست، اما متأسفانه اخیرا او خیلی فرصت بازی پیدا نکرده است. به هر حال من هم تنها می‌توانم 11 بازیکن را در ترکیب تیم قرار دهم.»

 

 

1183297

 

 

سرمربی باواریایی‌ها در پاسخ به این پرسش که آیا فکری برای پر کردن جای فیلیپ لام پس از بازنشستگی‌اش در پایان فصل جاری کرده‌اید، گفت: «هنوز به این موضوع فکر نکرده‌ام. ما در زمان حال زندگی می‌کنیم. با این وجود کیمیچ می‌تواند در پست لام بازی کند، اما رافینیا تاکنون نشان داده که بازیکن بهتری برای این پست است.»

 

وی در بخش پایانی صحبت‌هایش در تمجید از دو بازیکن کلیدی گفت: «دیوید آلابا و فرانک ریبری زوج خیلی خوبی را در زمین شکل می‌دهند، اما او بدون ریبری هم می‌تواند بازی خوبی را نمایش بگذارد. ریبری هم شرایط جسمانی‌اش بهبود یافته و در بازی با اف‌سی کلن فرصت بازی خواهد داشت.»

دیدگاه‌ها