کد خبر : 1400210 | 13 اسفند 1395 ساعت 18:02 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

ملی حفاری برنده دیدار جنجالی فوتسال

تیم ملی حفاری اهواز موفق شد در یک دیدار جنجالی برابر گیتی پسند صدرنشین رقابت ها با نتیجه 3-1 پیروز شود.

ملی حفاری برنده دیدار جنجالی فوتسال

به گزارش "ورزش‌سه"، در حساس ترین دیدار هفته یکی مانده به آخر لیگ فوتسال تیم ملی حفاری در سالن نفت اهواز به مصاف تیم گیتی پسند صدرنشین رقابت های فوتسال رفت.


اتفاقات بازی رفت در زمین اصفهانی ها باعث شده بود تا این دیدار بیش از پیش حساس شود.


نیمه اول دیدار دو تیم بدون رد شدن توپ از خط دروازه ها به پایان رسید، شاگردان کیانوش علاسوند ابتدای نیمه دوم با گل فرید نمازی کاپیتان تیم خود از حریف پیش افتادند تا گیتی پسند حملات را شروع کند و در یک حمله دیگر حسین سلیمی گل دوم تیمش را بزند.


بعد از آن علی اصغر حسن زاده یکی از گل ها را برای تیمش جبران کرد تا اختلاف به حداقل برسد. در ادامه علیرضا رفیعی گل سوم تیمش را زد و این گل آغاز جنجال در بازی بود.


بعد از این گل یک ترقه در سالن نفجر شد تا اصفهانی ها تیم خود را بیرون بکشند و به رختکن بروند. وساطت مسئولان برگزاری باعث شد تا بعد از 10 دقیقه تیم اصفهانی به بازی باز گردد.


در حالی که تنها چند ثانیه به پایان بازی مانده بود بازهم گیتی پسندی ها قصد خروج از زمین را داشتند که با صحبت کشاورز به زمین آمدند و در نهایت بازی با همان نتیجه به پایان رسید.


با این نتیجه گیتی پسند با 57 امتیاز در صدر باقی ماند، مس سونگون با 55 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و ملی حفاری اهواز با این برد 54 امتیازی شد و در جایگاه سوم قرار گرفت.

دیدگاه‌ها