کد خبر : 1400380 | 14 اسفند 1395 ساعت 11:53 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

تراکتوری‌ها فیلم بازی را با دقت بازبینی کنند

کلانتری: محمدی چرا به لک حمله کرد؟

هافبک تیم فوتبال سایپا در خصوص صحبت‌های تراکتوری‌ها مبنی بر بازی‌شان به سبک کشورهای عربی و وقت‌کشی می‌گوید خوب است تراکتوری‌ها یک بار فیلم بازی را بازبینی کنند.

کلانتری: محمدی چرا به لک حمله کرد؟

به گزارش "ورزش سه"، ایوب کلانتری در خصوص بازی با تراکتورسازی در تبریز گفت: ما از دقیقه یک تا پایان بازی را با قدرت شروع کردیم و می‌دانستیم نباید اجازه نفوذ به تراکتوری‌ها بدهیم و از همین رو نبض بازی را به طور کامل در دست گرفتیم. هواداران تبریزی استقبال خوبی از بازی داشتند، تماشاچیان زیادی به ورزشگاه آمده بودند و بازی گرمی بود.


وی درباره درگیری حامد لک و هادی محمدی گفت: من در آن صحنه نبودم و دقیقا نمی‌دانم چه شد اما قاعدتا به خاطر نتیجه نگرفتن تراکتوری‌‌ها اعصابشان خورد بود و نمی‌دانم به چه علت هادی محمدی وارد میدان شد و به سمت لک حمله‌ور شد. اما این را می‌دانم که حامد بعد از کارت زردی که گرفت و سه کارته شدنش، از محرومیتش در رویارویی با استقلال ناراحت بود و با بازیکنان خودمان تند صحبت می‌کرد، سمت و سوی عصبانیتش تراکتوری‌ها نبود. 


بعد از بازی بازیکنان تراکتور اعلام کردند که سایپایی‌ها از سبک بازی کشورهای عربی و وقت‌کشی استفاده کردند که هافبک سایپا در‌ این‌باره گفت: خوب است اول تراکتوری‌ها فیلم بازی را با دقت بازبینی کنند و بعد این صحبت‌ها را درباره ما انجام بدهند. در بازی محکم و درگیرانه‌ چنین برخوردهای وجود دارد و به طبع بازیکن مصدوم می‌شود در کل بازی فقط یک بار محمدرضا خلعتبری روی زمین افتاد و یک بار هم حامد لک آن اوایل بازی بود که دچار مصدومیت شد. فکر نمی‌کنم صحنه‌ دیگری بوده که ما خودمان را بی‌خود و بی‌جهت روی زمین انداخته باشیم. تیمی که نتیجه نمی‌گیرد نباید توجیه کند و با چنین صحبت‌هایی بگوید که سایپا ضدفوتبال بازی کرده.


او در رابطه با بازی هفته‌ آینده‌شان مقابل استقلالی‌ها می‌گوید: استقلال تیم دونده‌ای است و باید ببینیم که روز بازی چه اتفاقاتی می‌افتد، از الان نمی‌شود هیچ چیزی را پیش‌بینی کرد. 


وی در خصوص حضور مهدی ترابی در زمین گفت: ترابی چند روزی است تمرین می‌کند و بعد از مصدومیت طولانی مدتش به میادین بازگشته، زمان می‌خواهد تا به آن شرایط آرمانی بازگردد و همه جوره کمکش می‌کنیم تا هرچه زودتر بتواند به روزهای سابق برگردد.

دیدگاه‌ها