کد خبر : 1400529 | 14 اسفند 1395 ساعت 18:49 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی پرگل بایرن مونیخ در خانه کلن

شاگردان آنچلوتی موفق شدند با 3-0 گل در خانه کلن این تیم را مغلوب کند.

پیروزی پرگل بایرن مونیخ در خانه کلن

 

به گزارش "ورزش سه"، بایرن برای تثبیت صدرنشینی خود در خانه کلن مهمان این تیم بود. در دقایق ابتدایی خطر خاصی روی دروازه دو تیم ایجاد نشد و طرفین مشغول محک زدن یکدیگر بودند.

 

در دقیقه 17، اولین موقعیت نصیب داگلاس کاستا شد اما ضربه او از پشت محوطه با عکس العمل کسلر همراه بود. یک دقیقه بعد، اسوکو با ضربه سر دروازه بایرن را تهدید کرد که این بار نویر واکنش بسیار خوبی نشان داد.

 

اما فشار بایرن در دقایق بعدی نتیجه داد و این تیم در دقیقه 25 توسط خاوی مارتینز به گل رسید. ارسال آرتورو ویدال از جناح راست در محوطه به مارتینز رسید و او نیز با ضربه ای دیدنی گل اول بایرن را به ثمر رساند.

 

 

1184997

 

 

لحظاتی بعد و روی اشتباه کسلر، بایرن می توانست گل دوم را به ثمر برساند اما نبود مهاجمی از بایرن در موقعیت، باعث از دست رفتن آن شد. بعد از دریافت گل، کلن تلاش زیادی برای جبران آن داشت اما دفاع منسجم بایرن اجازه ایجاد موقعیت را به آنها نمی داد.

 

در اواخر نیمه اول، اسوکو یک بار دیگر با ضربه سر دروازه بایرن را تهدید کرد که به جایی نرسید تا 45 دقیقه ابتدایی با یک گل به سود بایرن به پایان برسد.

 

با شروع نیمه دوم، بایرن باز هم حملات خود را به روی دروازه میزبان ادامه داد و در دقیقه 48 به گل دوم رسید.

 

با ارسال عرضی توماس مولر، توپ در جناح چپ محوطه جریمه به برنات رسید و او نیز با ضربه ای محکم و دقیق از گوشه محوطه دروازه کسلر را گشود تا اختلاف به دو گل برسد.

 

 

1184998

 

 

در ادامه، جریان بازی کاملا در اختیار شاگردان آنچلوتی بود و بازیکنان این تیم با پاسکاری های متوالی، اجازه خلق موقعیت و پا به توپ شدن را به حریف نمی دادند. با توجه به دیدار اواسط هفته بایرن برابر آرسنال، بازیکنان این تیم نیز میل شدیدی به هجوم نداشتند.

 

در دقیقه 77، لواندوسکی در مقابل دروازه و در موقعیت تک به تک صاحب موقعیت شد اما به راحتی این موقعیت را از دست داد تا برتری دو گله بایرن پابرجا بماند. در دقیقه 81، کلن می توانست با ضربه سر ماروح به گل برسد اما حضور به موقع فیلیپ لام دروازه بایرن را نجات داد. 

 

در لحظات پایانی و روی ارسال برنات، ریبری موفق شد گل سوم بایرن را به ثمر برساند تا در نهایت شاگردان آنچلوتی با 3 گل کلن را مغلوب کنند.

دیدگاه‌ها