کد خبر : 1400550 | 14 اسفند 1395 ساعت 20:27 | 37.9K بازدید | 0 دیدگاه

خرمگاه: بازیکنان ما بی هوش بودند

مربی آبی ها می گوید شیوه بازی تیم سیاه جامگان نیز یک نوع تاکتیک است و نمی توان به آن ایراد گرفت.

خرمگاه: بازیکنان ما بی هوش بودند

به گزارش "ورزش سه"، از میکسدزون ورزشگاه آزادی محمد خرمگاه در رابطه با بازی تیم های استقلال و سیاه جامگان گفت: ما در روزهای اخیر با بازیکنانمان صحبت کرده بودیم، اما بچه های ما بی هوش بودند، آنها نیمه اول بازی امروز را با کوتاهی و به راحتی از دست دادند، از طرفی حریفمان نیز با شرایط دفاعی به زمین آمد و روی ضدحملات برنامه داشت که از همین طریق نیز توانست به گل برسد.


او در پاسخ به سوالی درباره بازی دفاعی سیاه جامگان گفت: ما از بازی دفاعی حریف ناراحت نیستیم، به هرحال آن هم یک سبک بازی است و نمی توان به آن ایراد گرفت، ما باید در نیمه اول بهتر در برابر آنها قرار می گرفتیم که متاسفانه به دلیل بی هوشی بازیکنان مان از دست دادیم. ما به راحتی یک نیمه را از دست دادیم و به همین دلیل با بازیکنان مان حرف داریم.


مربی استقلال ادامه داد: درست است این مدل بازی روی اعصاب هواداران ما بود اما آنها باید به این نوع بازی عادت کنند و مانند امروز حمایتشان را از تیم بیشتر کنند، به هرحال سیاه جامگان در حال افتادن و سقوط است و طبیعی است که با روشی به بازی بیاید که بتواند امتیاز بگیرد. به هرحال هرکسی که شرایط سختی دارد به هر دستاویزی چنگ می اندازد تا نیفتد.


خرمگاه در پایان در رابطه با شانس استقلال در ادامه بازی های لیگ گفت: فوتبال قابل پیش بینی نیست و ما نیز با امید در بازی های مان حضور پیدا می کنیم. اصلا نمی توان گفت برای ادامه بازی ها شانس داریم یا خیر.

 

دیدگاه‌ها